Piciu Opublikowano 29 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 Witam, Jaki napęd będzie lepszy do napędu modelu hydroplanu, czy silnik benzynowy czy żarowy ? Model o rozpiętości 2m. Dziękuję za pomoc. Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 29 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 a jaki silnik jest lepszy do napędu samochodu ... benzynowy czy diesla? ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 29 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 Zależy od konstrukcji modelu, znaczy typu samolotu. Silnik żarowy 4suw spali mniej niż tej samej pojemności 2suw. Ale benzynowy spali jeszcze mniej. Tyle, że benzynowy musi być o 1 lub dwa "numery" większej pojemności niż żarowy 4suw. W skrajnych przypadkach może być trudniej zabudować benzynowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piciu Opublikowano 29 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 Zależy od konstrukcji modelu, znaczy typu samolotu. Silnik żarowy 4suw spali mniej niż tej samej pojemności 2suw. Ale benzynowy spali jeszcze mniej. Tyle, że benzynowy musi być o 1 lub dwa "numery" większej pojemności niż żarowy 4suw. W skrajnych przypadkach może być trudniej zabudować benzynowy. Cześć, Mój wybór OS MAX FS-155 P lub OS MAX GF-30. Pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 29 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 Czyli silniki firmowe i nie za tanie . Te chyba akurat nie różnią się zbyt gabarytowo więc wybierzesz ten, na który stać finansowo. Benzyna mniej pali ale chyba trochę trudniej wyregulować gdyby co. Mój największy \OS to FS 120 - co odpowiada benzynie 20cm - i jest również zbliżony wymiarami do 20cm benzyny RCGF a nawet 30cm. Co to za model ma być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piciu Opublikowano 30 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2019 Czyli silniki firmowe i nie za tanie . Te chyba akurat nie różnią się zbyt gabarytowo więc wybierzesz ten, na który stać finansowo. Benzyna mniej pali ale chyba trochę trudniej wyregulować gdyby co. Mój największy \OS to FS 120 - co odpowiada benzynie 20cm - i jest również zbliżony wymiarami do 20cm benzyny RCGF a nawet 30cm. Co to za model ma być? Model to Lublin VIII. Planuje skalę 1/8 lub 1/9. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piciu Opublikowano 31 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 Model to Lublin VIII. Planuje skalę 1/8 lub 1/9. Witam, Decyzja zapadła . Wybrałem OS MAX GF-30 m. in. ze względu na dostepność. Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedzi. Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 31 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 Piotrek - najlepiej gdybyś teraz skontaktował się z kolegą forumowym (Kesto?), który już robił naszego chyba PWS...na pływakach. Powinien, jeśli zechce bardzo Ci pomóc z informacjami dot. budowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gucio72 Opublikowano 31 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 Z tego co wiem, to kolega "kesto" buduje Lublina na pływakach... https://pfmrc.eu/index.php/topic/75136-lublin-r-xiii-g-skala-155/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motfil Opublikowano 1 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2019 Może lepiej GF 40 jak model 2 m , mała różnica w cenie i wadzę a ładnie kręci śmigło 20 cali . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi