Skocz do zawartości

SF-24 Motorspatz


oldgliders
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Chciałabym przedstawić najnowszy produkt firmy OLDGLIDERS. Model jest świeżo po testach, posiada bardzo dobre właściwości lotne na silniku oraz doskonale lata jako szybowiec. Jest to model niemieckiego motoszybowca SF-24 Motorspatz. Ta konstrukcja zbudowana została na bazie szybowca i było wysoko oceniana przez pilotów szybowcowych. Model ma całkowicie drewnianą konstrukcję, pokryty jest Oratexem. Do napędu służy silnik elektryczny , można również zamontować spalinowy. W tym przypadku silnik napędzany jest 6 celowym akumulatorem, regulator 120A. Model samodzielnie startuje z kółka. Model dostępny w wersji ARC, ARF i KIT.

 

Dane techniczne: 

Skala: 1:3 

Długość: 2,1m

Rozpiętość: 4.68m

Waga: 9 kg

 

Więcej informacji i zdjęć dostępnych jest na naszej stronie internetowej:

https://oldgliders.com/oferta/sf-24-motorspatz-kit/

https://oldgliders.com/oferta/sf-24-motorspatz/

 

post-14400-0-39120000-1568099218_thumb.jpg

 

post-14400-0-28728300-1568099254_thumb.jpg

 

post-14400-0-74835800-1568099322_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Dzięki.

Silnik: Hacker A50 10L Glider
Śmigło: 13x10
Bateria: 4500 mAh 65S 6cel,
Regulator napięcia Jeti: 2x bateria 2400 mAh 3cel

 

Przy starcie tego modelu zaczął rozlatywać się silnik. Co słychać na filmie. Silnik, który zamontowałem był już wcześniej używany w innym modelu, musiał być już wcześniej uszkodzony. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elektronikę obsługuje moduł jeti (wyłącznik), który zasilany jest dwoma akumulatorami. Prąd pobierany jest raz z jednego, raz z drugiego, a w razie awarii jednego z akumulatorów, rozłącza i bierze tylko z jednego. Te pakiety 2400 3celowe, są o niewielkich gabarytach. Mają tylko 10c. A prądu na zasilanie serw wystarcza na trzy dniowy piknik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elektronikę obsługuje moduł jeti (wyłącznik), który zasilany jest dwoma akumulatorami. Prąd pobierany jest raz z jednego, raz z drugiego, a w razie awarii jednego z akumulatorów, rozłącza i bierze tylko z jednego. Te pakiety 2400 3celowe, są o niewielkich gabarytach. Mają tylko 10c. A prądu na zasilanie serw wystarcza na trzy dniowy piknik.

Takie rozwiązanie co do logiki zasilania jest bardzo poprawne i skuteczne co doświadczyłem w awaryjnej sytuacji dwukrotnie .

Używam nieco historycznego ACT ale jest niezawodny od 10 lat (silnikówki i szybowce)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.