Ciosku Opublikowano 24 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2019 Witam, od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem silnika Enya 120. Poszukuje dźwigni gaźnika / przepustnicy jak na foto, ma ktoś z Kolegów do sprzedania? Ewentualnie gdzie mogę ja kupić. Z góry dzięki za pomoc Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek996 Opublikowano 25 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2019 Zrob ja z jakiegos nieuzywanego , pasujacego orczyka serwa. Podpilowac , podszlifowac i na 100% bedzie pasowalo ( ewentualnie jakas podkladka ). Nawer jak orczyk ( po podszlifowaniu ) bedzie grubszy , to nie szkodzi. Ewentualnie dasz dluzsza srube , a ze bedzie troszke dalej odstawal to nie ma znaczenia . Sam tak czesto robie . Znasz jej historie ? Co bedzie napedzala ? Witamy w klubie ENYA ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejC Opublikowano 25 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2019 http://www.profilservicedarek.pl/?id=3 Tu na pewno znajdzie się odpowiednia dźwignia. A.C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweln7 Opublikowano 25 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2019 Podejdź a coś dopasujemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek996 Opublikowano 25 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2019 http://www.profilservicedarek.pl/?id=3 Tu na pewno znajdzie się odpowiednia dźwignia. A.C. Tyle , ze Andrzejku kochany ( moge tak ) , te z linku maja metalowa "wtopke" . W oryginale jest plastik , ktory zwyczajnie dociagasz srubka. I dziala . Jeszcze mi nigdy sie to ustrojstwo ( rowniez moje "podrobki" z dzwigni serwa ) nie poluzowalo. Druga sprawa , ze te sa duzo "grubsze" i bez zmiany sruby ( oryginalnej ) sie nie obedzie. Orczyki serwa pilujesz zwyczajnie do samej grubosci orczyka ( dzwigni ) i zakrecasz . Tak ENYA ma w oryginale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejC Opublikowano 25 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2019 Kolego Jareczku kochany, a czy Ty przypadkiem nie masz do mnie jakiegoś interesiku? Jak tak zona do mnie mówi, to przeważnie zaliczam "padaczkę" finansową A.C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciosku Opublikowano 25 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2019 Jarku co do historii to tylko tyle ze poprzednik bardzo o niego dbał i ma mało wylatane, ponoć. Jak pierwszy raz zobaczyłem Enya u kolegi Pawła to od razu zacząłem poszukiwania, kiedyś 90 ktoś sprzątnął mi z przed nosa. Planuje go pod jakiegoś górnopłata to napewno, cessna piper czy rwd5. Tylko pytanie jakiej rozpiętości i wadze samolot może uciągnąć. Wielkie dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejC Opublikowano 26 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2019 Wygląda na to, że ta plastikowa dźwignia przy gaźniku nie bardzo się firmie ENYA udała. Skoro Expert do tych silników, kolega Jareczek osobiście musi to naprawiać, to to jest fakt. Ja bym proponował - jeżeli ta dźwigania ma być z orczyka- zastosować orczyk serwa z metalu. Podobny problem jest w gaźnikach od MVVSa 3,5 i 6,5. Tam też fabryka daje plastikową dźwignię od sterowania przepustnicą. Kiedyś taka plastikowa dźwignia mi pękła i zastosowałem dźwignię, którą wykonałem z metalu. Później zastosowałem gaźnik od silnika WEBRA 61 do mojego MVVSa 3,5 (da się ) i problem zniknął. A.C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi