Skocz do zawartości

Cessna 182 RTF porada


MironRC

Rekomendowane odpowiedzi

no tak podaje login i pass, wyświetla mi się moje konto tylko dlaczego ceny sie nie zmieniają?jak u Ciebie przebiega proces logowania?

 

Tak jak u każdego. Podajesz maila i hasło.

 

A być może trzeba złożyć minimum 1 zamówienie aby ceny tak drastycznie spadły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja kupiłem wysyłkowo w Niemczech Cessne 182 Skyartec-a - z Elaporu (czy jak to się nazywa) z BL: http://www.global-rc.com/...

Poza drobnymi mankamentami (np. słaby/wiotki popychacz podwozia przedniego) jestem zadowolony - nawet dorobiłem jej klapy (choć ma dwa serwa w lotkach i można zrobić flaperon) i jest super a kosztowała (przez eBaya) z przesyłką bodajże 80 EUR (wtedy 350 zeta).

 

UWAGA! Gdyby ktoś się na nią decydował to MUSI sprawdzić przed lotem środek ciężkości - w instrukcji się nie zająknęli na ten temat a fabrycznie jest potwornie ciężka na ogon. Ja o tej oczywistej oczywistości zapomniałem i pierwszy crash był dosyć szybko - na szczęście diabli wzięli tylko owiewkę silnika i śmigło. Musiałem dołożyć pod silnikiem 150g ołowiu żeby zaczęła poprawnie latać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

UWAGA! Gdyby ktoś się na nią decydował to MUSI sprawdzić przed lotem środek ciężkości - w instrukcji się nie zająknęli na ten temat a fabrycznie jest potwornie ciężka na ogon.

Ja tez zaczynałem od takiej Cessna 182. Nawet dalej ją mam, przeżyła kilka kretów. :cry:

Z tym wywarzeniem to kolega ma rację tylko u mnie bylo zupełnie odwrotnie musiałem przesunąć pakiet do tyłu o 3cm, aby wywarzenie było ok. Od tamtej pory nie było kreta. :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam 182 jeszcze Artech,miała napęd jeszcze szczotkowy.W zeszłym sezonie dostała bezszczotkę początkowo 140W teraz 190W :twisted:,trójłopatowe śmigło 9X6 ,nowy kadłub i stateczniki ,oraz nową kolorystykę

bac5d42a262ce10dmed.jpg

Teraz przynajmniej jest czysta,a jak lata ;D .

Tak latała na starej szczotce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoja jest chyba ta wersja sklejkowo/balsowa - moja to full acro-por (zwany też ela-por).

Ma ciężki ogon bo jest grubościenny a z przodu niewiele "mięsa". Nawet gdyby był szczotkowy silnik to by nic nie dało - z całkowitej wagi modelu ok 680g (z aku) ok 150g to wyważenie ołowiem pod silnikiem - prawie 1/4 całej wagi!

Dla cięciwy skrzydła 150mm SC lądował przed wyważeniem na ok 65mm czyli ponad 40%. Dopiero jak przesunąłem go na 30 mm zaczęło być dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.