diem Opublikowano 20 Grudnia 2008 Opublikowano 20 Grudnia 2008 HK-2 $107.95 Cessna $99.99 Choc modeli nie kupowalem wiec nie mam tam chyba zbyt duzych upustow.
MironRC Opublikowano 20 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2008 to jak to możliwe ze mi się wyświetla cena za Cessne i za HK $199.95 ??co jest nie tak?
olo Opublikowano 20 Grudnia 2008 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Trzeba się zarejestrować i zalogować do sklepu.
MironRC Opublikowano 20 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2008 jestem zarejestrowany już przeszło miesiąc i ceny bez zmian, stad moje zdziwienie co można zrobić?
olo Opublikowano 20 Grudnia 2008 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Jak ja jestem nie zalogowany to widzę też takie ceny po 199,99$,po zalogowniu takie jak podał Diem. Jesteś na pewno zalogowany?
MironRC Opublikowano 20 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2008 no tak podaje login i pass, wyświetla mi się moje konto tylko dlaczego ceny sie nie zmieniają?jak u Ciebie przebiega proces logowania?
Wojtass_nt Opublikowano 20 Grudnia 2008 Opublikowano 20 Grudnia 2008 no tak podaje login i pass, wyświetla mi się moje konto tylko dlaczego ceny sie nie zmieniają?jak u Ciebie przebiega proces logowania? Tak jak u każdego. Podajesz maila i hasło. A być może trzeba złożyć minimum 1 zamówienie aby ceny tak drastycznie spadły?
MironRC Opublikowano 20 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2008 Nie wiem ale będę musiał chyba spróbować
olo Opublikowano 20 Grudnia 2008 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Włóż jeden z tych modeli do koszyka i napisz co dalej widać.
MironRC Opublikowano 20 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2008 Po zalogowaniu dodaje samolot do koszyka, później należy wybrać przesyłkę - Total: $199.95 3500g
rapier Opublikowano 21 Grudnia 2008 Opublikowano 21 Grudnia 2008 A jaki masz status??? Ceny spadaja juz odkad masz status silver.JAk nie kupowales nic tam to jak chcesz miec rabat???
MironRC Opublikowano 21 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2008 ile trzeba złożyć zamówień, albo ile trzeba kupić żeby mieć Silver status?
Ramotny Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 Ja kupiłem wysyłkowo w Niemczech Cessne 182 Skyartec-a - z Elaporu (czy jak to się nazywa) z BL: http://www.global-rc.com/... Poza drobnymi mankamentami (np. słaby/wiotki popychacz podwozia przedniego) jestem zadowolony - nawet dorobiłem jej klapy (choć ma dwa serwa w lotkach i można zrobić flaperon) i jest super a kosztowała (przez eBaya) z przesyłką bodajże 80 EUR (wtedy 350 zeta). UWAGA! Gdyby ktoś się na nią decydował to MUSI sprawdzić przed lotem środek ciężkości - w instrukcji się nie zająknęli na ten temat a fabrycznie jest potwornie ciężka na ogon. Ja o tej oczywistej oczywistości zapomniałem i pierwszy crash był dosyć szybko - na szczęście diabli wzięli tylko owiewkę silnika i śmigło. Musiałem dołożyć pod silnikiem 150g ołowiu żeby zaczęła poprawnie latać.
tomcar11 Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 UWAGA! Gdyby ktoś się na nią decydował to MUSI sprawdzić przed lotem środek ciężkości - w instrukcji się nie zająknęli na ten temat a fabrycznie jest potwornie ciężka na ogon. Ja tez zaczynałem od takiej Cessna 182. Nawet dalej ją mam, przeżyła kilka kretów. :cry: Z tym wywarzeniem to kolega ma rację tylko u mnie bylo zupełnie odwrotnie musiałem przesunąć pakiet do tyłu o 3cm, aby wywarzenie było ok. Od tamtej pory nie było kreta. :jupi:
f-150 Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 Też mam 182 jeszcze Artech,miała napęd jeszcze szczotkowy.W zeszłym sezonie dostała bezszczotkę początkowo 140W teraz 190W :twisted:,trójłopatowe śmigło 9X6 ,nowy kadłub i stateczniki ,oraz nową kolorystykę Teraz przynajmniej jest czysta,a jak lata ;D . Tak latała na starej szczotce
Ramotny Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 Twoja jest chyba ta wersja sklejkowo/balsowa - moja to full acro-por (zwany też ela-por). Ma ciężki ogon bo jest grubościenny a z przodu niewiele "mięsa". Nawet gdyby był szczotkowy silnik to by nic nie dało - z całkowitej wagi modelu ok 680g (z aku) ok 150g to wyważenie ołowiem pod silnikiem - prawie 1/4 całej wagi! Dla cięciwy skrzydła 150mm SC lądował przed wyważeniem na ok 65mm czyli ponad 40%. Dopiero jak przesunąłem go na 30 mm zaczęło być dobrze.
f-150 Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 To jest ten sam elapor,czyli pianka.Trochę chęci i wygląda w powietrzu jak milion baksów.
Ramotny Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 Dorobiłem mojej ślicznotce klapy - lata świetnie a lądowanie teraz to bułka z masłem (1-1,5m/s) Wątek konstrukcyjny (anglojęzyczny) jest tu: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1008561 pozdrówka...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.