staszczyk Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Chcąc sobie zmajstrowac szybowca styro + balsa postanowilem, że rdzeń będzie pochodził z wycinarki cnc. Niestety napotkałem na niespodziewany problem. Każda osoba która się zajmuje wykonywaniem takich rzeczy przyjmuje projekty tylko w corelu albo cadzie. Niestety nie jestem informatykiem i nie mam pojęcia jak to w ogóle ma wyglądać (podstawowoą wiedzę "informatyczną" mam (licealną :lol2: )). I ot moje pytanie jak mając corela i profile 2,0 "przetransportować" te z profili2,0 do corela? żeby nadawały się do wysłania i wycięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaro Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Wyeksportuj z Profili 2.0 pliki w formacie dxf. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staszczyk Opublikowano 5 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Jeżeli byłoby to takie proste to chyba bym sobie poradził ale niestety nie jest :cry:. Chyba że czegoś nie rozumiem. Ja robię tak profile--> wyznaczam/ustawiam profil i z zakładki (paska) u góry wybieram export a tam jest tylko .PRO .DAT .COR .KOO .TXT :cry: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meteor Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 i jest taka ikona dyskietki z napisem DXF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staszczyk Opublikowano 5 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Jestem (jesteśmy) juz blisko sukcesu znalazłem tą dyskietke tylko, że jest "siwa" nieaktywna. może robie coś nie tak . Otwieram plik profile potem na kwadracik z żółtym profilem i wyskakuje okienko z lista profili i normalnie to "begin printing ale tam tez nic nie moge znależć, i w żaden sposóz zapisać :oops: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...