Kwazio Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Skoro się grzeje bez gazu, to bardzo bardzo źle. Jakby jakieś zwarcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lochu Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Jakby jakieś zwarcie? Dokładnie. Chyba muszę kupić nowy regulator, już raz musiałem kabelki lutować i sklejać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stoko90 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Zwarcie na sto procent na reglu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lochu Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 na reglu. A dokładniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazio Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 To może być wewnętrznie, w jakimś elemencie. Nie sądzę żeby było zewnętrzne i dało się usunąć... :cry: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lochu Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Jak na razie wszystko gra, tylko dzisiaj na drzewie wylądowałem ;/ A to wszystko przez komary, nie mogłem się uwolnić od nich ;/ Jednak wieczorami nie ma co latać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazio Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Komary uciekają od cynamonu, a meszki od wanilii. Sprawdzone, Off i inne niech się schowają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lochu Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 OO to ciekawe jeszcze nie słyszałem o tym, muszę spróbować bawię się jeszcze w asg a w lesie komarów jeszcze więcej, oby działało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Kiedyś uslyszalem takie coś "Zabijesz jednego komara ,a przyleci reszta na pogrzeb" świeta prawda: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lochu Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 I mam kolejny problem, puściłem samolot jak był jakieś 10m ode mnie kompletnie nie mogłem nim sterować, nic nie działało latał w kółko coraz niżej i szybciej, na ziemi śmigło nadal się kręciło, po chwili dopiero wszystko się wyłączyło... Jak ruszam kablami z regulatora to serwa się ruszają w różne strony i silnik się kręci raz mocniej raz słabiej.:/ Chyba trzeba wymienić regulator, miał ktoś taki przypadek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturrro Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 A zrobiłeś kolego przegląd przed startem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lochu Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 A zrobiłem, zawsze robię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qbatus Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Ja jednak dalej nie jestem pewien czy to wina regulatora. Jeśli by tak było, to nie było by problemu z serwami, a piszesz: Jak ruszam kablami z regulatora to serwa się ruszają w różne strony i silnik się kręci raz mocniej raz słabiej To, że ruszasz akurat kablami od regulatora nie musi oznaczać, że odbiornik też się nie rusza. Moim zdanie coś jest nie tak z odbiornikiem, może kwarce wysiadają, albo styki nie łączą dobrze. Jedyna rada, to jeśli masz od kogoś pożyczyć regulator to sprawdź na innym i wszystko będziesz wiedział. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazio Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 ... albo omiń regulator i podłącz odbiornik na krótko pod 4.8 .. 6.0 V. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lochu Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 http://abcrc.pl/p/60/804/esc_30a_ek2-0601a-_regulator_do_silników_szczotkowych.html 'Dla silników klasy 370 - 400' Może być podłączony do silnika klasy 480 oryginalnego z focusa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazio Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Moim zdaniem jednak za słaby. Będzie się grzał, nie da 480-tce pełnej mocy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lochu Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Hmm To mam problem bo nigdzie nie ma odpowiedniego regulatora dostępnego do mojego silnika :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel66 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 absolutnie nie jest za słaby, latałem ES kolegi z silnikiem 480 i po locie był lekko ciepły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazio Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Bo od przeciążenia on się nie przegrzeje, to 21 wiek i ma już wewnętrzne zabezpieczenia... :devil: Problem w tym, że nie ta rady wysterować silnika do jego maksymalnej wydajności... :cry: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel66 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 o czym ty mówisz? :shock: 480 śmiga jak należy po locie silnik parzy a regulator ciepły czego chcieć więcej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.