Kwazio Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Skoro się grzeje bez gazu, to bardzo bardzo źle. Jakby jakieś zwarcie?
Lochu Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Jakby jakieś zwarcie? Dokładnie. Chyba muszę kupić nowy regulator, już raz musiałem kabelki lutować i sklejać.
Kwazio Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 To może być wewnętrznie, w jakimś elemencie. Nie sądzę żeby było zewnętrzne i dało się usunąć... :cry:
Lochu Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Jak na razie wszystko gra, tylko dzisiaj na drzewie wylądowałem ;/ A to wszystko przez komary, nie mogłem się uwolnić od nich ;/ Jednak wieczorami nie ma co latać
Kwazio Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Komary uciekają od cynamonu, a meszki od wanilii. Sprawdzone, Off i inne niech się schowają.
Lochu Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 OO to ciekawe jeszcze nie słyszałem o tym, muszę spróbować bawię się jeszcze w asg a w lesie komarów jeszcze więcej, oby działało
Cimek Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Kiedyś uslyszalem takie coś "Zabijesz jednego komara ,a przyleci reszta na pogrzeb" świeta prawda: )
Lochu Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 I mam kolejny problem, puściłem samolot jak był jakieś 10m ode mnie kompletnie nie mogłem nim sterować, nic nie działało latał w kółko coraz niżej i szybciej, na ziemi śmigło nadal się kręciło, po chwili dopiero wszystko się wyłączyło... Jak ruszam kablami z regulatora to serwa się ruszają w różne strony i silnik się kręci raz mocniej raz słabiej.:/ Chyba trzeba wymienić regulator, miał ktoś taki przypadek?
Arturrro Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 A zrobiłeś kolego przegląd przed startem?
Qbatus Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Ja jednak dalej nie jestem pewien czy to wina regulatora. Jeśli by tak było, to nie było by problemu z serwami, a piszesz: Jak ruszam kablami z regulatora to serwa się ruszają w różne strony i silnik się kręci raz mocniej raz słabiej To, że ruszasz akurat kablami od regulatora nie musi oznaczać, że odbiornik też się nie rusza. Moim zdanie coś jest nie tak z odbiornikiem, może kwarce wysiadają, albo styki nie łączą dobrze. Jedyna rada, to jeśli masz od kogoś pożyczyć regulator to sprawdź na innym i wszystko będziesz wiedział.
Kwazio Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 ... albo omiń regulator i podłącz odbiornik na krótko pod 4.8 .. 6.0 V.
Lochu Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 http://abcrc.pl/p/60/804/esc_30a_ek2-0601a-_regulator_do_silników_szczotkowych.html 'Dla silników klasy 370 - 400' Może być podłączony do silnika klasy 480 oryginalnego z focusa?
Kwazio Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Moim zdaniem jednak za słaby. Będzie się grzał, nie da 480-tce pełnej mocy...
Lochu Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Hmm To mam problem bo nigdzie nie ma odpowiedniego regulatora dostępnego do mojego silnika :/
pawel66 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 absolutnie nie jest za słaby, latałem ES kolegi z silnikiem 480 i po locie był lekko ciepły
Kwazio Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Bo od przeciążenia on się nie przegrzeje, to 21 wiek i ma już wewnętrzne zabezpieczenia... :devil: Problem w tym, że nie ta rady wysterować silnika do jego maksymalnej wydajności... :cry:
pawel66 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 o czym ty mówisz? :shock: 480 śmiga jak należy po locie silnik parzy a regulator ciepły czego chcieć więcej?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.