Skocz do zawartości

Pierwszy model RC - Pelikan Focus


malin_pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Jestem bardzo początkującym osobnikiem w tej tematyce i proszę o wyrozumiałość co do treści postu ;)

 

Poszukuję jakiejś instrukcji po polsku do RC który jest przy tym modelu, to jest 4 kanałowa aparatura a nazywa się RCM Pelikan.

 

Dziś próbowałem polatać samolotem i qrcze niby ma ciąg do przodu ale jak go puszczałem to od razu pikował w dól mimo ze lotkę skierowałem do siebie to znaczy była wychylona do dołu.

 

 

pozdrawiam

malin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 87
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

No to co się dziwisz że walisz w ziemie skoro sam focusowi "wydajesz" takie polecenie? Przecież powinno być odwrotnie , jak drążek na siebie to ster wysokości w góre. Poza tym to nie jest lotka tylko ster wysokości. Lotki to zupełnie inna bajka. Przełącz revers w aparaturze.

 

Zapoznaj się też z regulaminem , bo ani nie odwiedziłeś powitalni , ani nie posiadasz awatara, wieku a już wpis skąd jesteś kwalifikuje Cie do szybkiej interwencji moderatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładowanie to kwestia ładowarki. U mnie pakiety lipo ładują się max godzine.

A co do latania... jesli jak piszesz jestes pczatkujacy to te 10 minut bedzie dla Ciebie wiecznością. I tak będziesz spocony z emocji. I nie tyle lataniem co strachem by jak już się wzbijesz nie zaryć w ziemie modelem :-)

Focus jest mozna powiedziec szybowcem wiec wzniesc sie wysoko, wylaczyc silnik i szybowac , jak pułap zmaleje powtórka i tak do końca aku. To daje czas latania x2 :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik na max obroty i wyrzuć poziomo przed siebie pod wiatr. Od razu po wyrzucie ręka na nadajnik i sterem wysokości delikatnie podnoś żeby nie przeciągnąć. Dasz rade. Focus praktycznie sam lata z tego co koledzy pisali , nie trzeba mu tylko w tym "przeszkadzać" :mrgreen: