japim Opublikowano 10 Grudnia 2008 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Witam wszystkich. Pierwszy raz w tym podforum. Mam trochę nietypowe pytanie. Robiąc zakupy w UH zakupiłem śmigła MA 12x6 do mojego ST 10cm3 myśląc, że jest to wersja GF. Niestety dopiero jak otworzyłem paczkę przeraziłem się widząc napis "Electric Only". Więc mam teraz dwie opcje - albo komuś odsprzedam po kosztach, albo zaprojektuję model od :ass: strony - czyli zaczynając od śmigła :faja: . I teraz pytanie - jakiego rodzaju napęd mógłbym dopasować do takich śmigieł. Widziałem 2 takie silniczki: http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=4910&Product_Name=TR_35-48-A_1100kv_Brushless_Outrunner_Eq:_AXi_2826 lub http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=2099&Product_Name=TR_42-50A_700kv_Brushless_Outrunner_/_720W Jakiej wielkości model elektryczny mógłbym do tego zmajstrować? Przy takich śmigłach to już się chyba kwalifikuje pod konwersje ze spaliny na elektryka. Jakieś rady? Zalecenia? Może się okazać, że suma kosztów elektrycznego modelu (a dokładnie akumulatorów) mnie porazi i pozbędę się śmigieł szybciej niż napisałem ten wątek. Niemniej dobrze byłoby wiedzieć jakie są opcje.
diem Opublikowano 10 Grudnia 2008 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Najlepiej szukac w komentarzach userow: "3S = APC 12x8" >Schub 2,4Kg / Luftstrom 105Km/h / 50A" "Finally i use 12x8 for my Tojeiro 50" -> KLIK
f-150 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Chyba mam takie nowe K-series ale muszę sprawdzić 12 czy 13 cali.Jeżeli znajdę to chętnie zamienię
Mareq Opublikowano 10 Grudnia 2008 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Podobno nie dobiera się modelu do silnika a tu zaczynamy od śmigła. :lol2: W ten oto sposób wydając niepotrzebnie kilka złotych, teraz trzeba dołożyć kilkaset :lol2: . Buduj, buduj i nie przejmuj się takimi głupkami jak ja :pom: .
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 10 Grudnia 2008 Opublikowano 10 Grudnia 2008 I silniki i śmigło masz jak znalazł do ferrata albo do takiego śmiesznego SU-31. Pozdrawiam - Jurek.
mammuth Opublikowano 10 Grudnia 2008 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Cos mi w lepetynie swita, ze ktos gdzies kiedys tez tak zaczynal - od smigla... Jakas replika spita o ile mnie pamiec nie myli .... Tez bylo smiglo - nie bylo silnika - kurna da ja vu mam czy co ?
Tomek Opublikowano 10 Grudnia 2008 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Do katany 1250mm jak znalazł. Albo czegoś podobnego 3D.
japim Opublikowano 10 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2008 Wiesz - wystarczy powiedzieć, że z takim i takim silnikiem i akku masz odpowiednik silnika powiedzmy .40 (6,5cm3) to ja już będę wiedział do czego mogę go wsadzić. Chociaż rzeczywiście źle sformułowałem pytanie. Powinienem zapytać raczej jakiego silnika spalinowego odpowiednik otrzymam z odpowiednim silnikiem i akumulatorem. Z tego co poczytałem to o 10cm3 raczej nie mam co marzyć, ale .40 - .50 jest realnie do wyciśnięcia. Tylko te pakiety 3 albo 4s ważące po 500g przy 8 minutach latania...
Tomek Opublikowano 10 Grudnia 2008 Opublikowano 10 Grudnia 2008 8 minut 3D 12 minut akrobacji 16 minut trenerka No i pakiet 300 gram , skąd te 200 nadwagi to nie wiem
hubert_tata Opublikowano 10 Grudnia 2008 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Zobacz: konwersja spalina - bezszczotka oraz konwersja szczotka - bezszczotka plus konkretne przykłady konwersji modeli Great Planes Co prawda jednej firmy, ale powinno conieco pomóc
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.