Skocz do zawartości

Problem - silnik nie chce chodzić - Pioneer 1400


Adrian1707
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

Posiadam Pioneera 1400 z 2014 roku, wtedy go kupiłem w wersji RTF. Latał bardzo dobrze, aż pewnego razu śmigło mi się złamało. Był to już rok 2017, przed tym, też było jedno złamanie, ale wtedy oryginalne śmigło było jeszcze dostępne na rynku jako część zamienna i nie było problemu z silnikiem po wymianie. Lecz w 2017 roku jak dobrze pamiętam śmigła oryginalnego nie mogłem znaleźć do tego modelu, by kupić go oddzielnie, dlatego wtedy wymieniłem na takie: https://abc-rc.pl/product-pol-3702-Smiglo-APC-6x5-5E-LP06055E-pasuje-do-modelu-Pioneer-Beta.html , oryginalnego nigdzie nie dało się już kupić, wszędzie był niedostępny. Nie wiem czy to przez te śmigło czy coś innego silnik przestał dobrze pracować(nie znam się na wielkościach, skokach śmigieł itp., był polecany do Pioneera to wziąłem). Mimo, że jest większe, model miał mniejszy ciąg. Lecz pewnego razu podczas lotu silnik zaczął przerywać i stracił na mocy, myślałem, że to może bateria w tamtym momencie, ale po twardym lądowaniu i naładowaniu baterii śmigło w ogóle już nie dawało ciągu. Zachowywało się tak jak na filmie teraz, które załączam tutaj, proszę zobaczyć.

Aktualnie(teraz jak wyszedłem polatać) to w ogóle zapomniałem czemu przestałem nim latać?, a akurat mam trochę wolnego czasu, więc wziąłem baterie naładowałem, bo miała około 11,3 V i zadowolony poszedłem latać. Odpalam chce dodać gazu i śmigło ledwo się kręci, nagle sobie przypominam.. no tak.. przecież kilka lat temu siadł mi silnik i nic z tym nie zrobiłem.. Różnie w życiu bywa, różnie mam czas, ale chciałem właśnie wrócić i polatać.