Skocz do zawartości

[start]Nie mogę unieść się w powietrze, heli przewraca się !


wert

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, mam pewien problem z moim Honey Bee King II :

Gdy powoli "dodaje gazu" na pilocie, mój heli jakby się podnosił ale przewraca się na boki :( , gdy w porę zareaguję i wylączę ster znów powroci do dawnej pozycji.

 

Jestem początkujący i nie znam się dobrze na sterowaniu, chce go narazie tylko wznieść i opaść.

 

Pozdrawiam

Wiktor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HB king 2 to baardzo trudny w okiełznaniu model!

 

wygląda mi to na złe kąty głowicy ( czy przy dodawaniu gazu głowica idzie poziomo? nie przechyla się na żadną stronę)?

 

jak chcesz polecieć to wytoruj łopaty

http://helihobby.pl/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=4&mode=thread&order=0&thold=

 

przeczytaj to http://helihobby.pl/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=14&mode=thread&order=0&thold=0

 

i załóż to

http://helihobby.pl/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=54&mode=thread&order=0&thold=0

 

 

przeczytaj to a dużo się dowiesz o tym modelu

http://epheli.pl/index.php?name=PNphpBB2&file=viewforum&f=28&sid=8c2d5c9296fe50b2758eecda70cd4899

 

i to

http://www.epheli.pl/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=413&mode=thread&order=0&thold=0

 

 

Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taj jak kolega napisal: zle kąty,nierowno poruszajace sie serwa,niewyregulowane popychacze,nie ustawiona tarcza sterujaca. Kupiles to nowe czy uzywke? Pamietaj ze to jest heli 6-cio kanalowy to nie zabawka jak Lama. Ustaw kąty (potzrebny kątowmierz), ustaw tarcze w neutrum,wytorruj łopaty.Uwazaj zebys nie przelaczyl sobie na fukcje "idle" w czasie prob lotu.

 

I czytaj to co kolega podesłał na epheli od deski do deski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tak trzeba zawsze ?

____________________