Henryk S. Opublikowano 26 Grudnia 2008 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Miała być makieta,ale z powodu braku dokumentacji,jest półmakieta. Po długim poszukiwaniu nie znalazłem planów tego samolotu,samolot nadal jest produkowany,dlatego plany nie były jeszcze nigdzie opublikowane. Model ten kupiłem na allegro,miał to być piękny model makiety do drobnych poprawek. Właściciel twierdził że ma 18 godz lotu,według mnie ten model miał co najmniej 180 godzin wylatane a może i więcej,oraz zaliczonych kilku kretów. Po dokładnych oględzinach byłem całkiem załamany,jak mogłem kupić taki złom,i zapłacić 1750zł. Płaty były spękane,kilkakrotnie paskudnie łatane,przyczyną były zbyt krótkie szuflady i bagnety w płatach. Kadłub laminatowy spękany też krotnie łatany,z wnętrza kadłuba wywaliłem prawie kilogram,zbędnego złomu. Żałuje że nie zrobiłem zdjęć,jak wyglądał ten model przed remontem,a dopiero podczas remontu. Po kilku miesiącach remontu,teraz jest to piękny model pół makiety w skali 1:3 o rozpiętości płatów 3070mm. Napędzany będzie silnikiem SV 50 cc o mocy 3,13 Kw,serdeczne podziękowanie dla HUBERTA,gdyż on mi go sprowadził od chińczyków. Teraz kilka zdjęć z remontu tego modelu i po remoncie.
MareX Opublikowano 26 Grudnia 2008 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Piękny, bo z sercem całym włożonym w ogromny remont. W poświęconym czasie na doprowadzenie do takiego stanu tego zakupionego "złoma" ,Heniu prawdopodobnie zbudowałby całą konstrukcję swojego RWDziaka, którą teraz tworzy. W "mateczniku pasjonata" jest ten model widziany obiektywem mojego aparatu.Tam też warto spojrzeć.
armand Opublikowano 26 Grudnia 2008 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Mam gorącą prośbę jak mógłbyś zmierzyć i podac wymiar od "fajki do fajki". Myślałem nad tym silnikiem do mojego modelu i chciał bym zmieścić z "fajkami" pod maską.
Henryk S. Opublikowano 26 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2008 Wymiar od fajki do fajki ma 242mm,z tym wymiarem silnik nie zmieściłem mi się pod maskę. Więc dokonałem małej przeróbki,zmieniłem świece na Brisk krótsze od Chińskich 7mm,od dołu skróciłem fajki,górę spiłowałem,wymiary zmniejszyły się do 228mm. Jeszcze miałem problem zmieścić pod maskę,więc obniżyłem silnik o 8mm poniżej osi kadłuba.
TomekP Opublikowano 26 Grudnia 2008 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Po zdjęciach z naprawy widać, że model wymagał sporo pracy. Świetna robota! Model na zdjęciach prezentuje się jak nówka Pozazdrościć..
Kamil6593 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Naprawdę bardzo piękny model.Jakie zastosowałeś serwa na lotki i na gaz bo nie widać?
armand Opublikowano 26 Grudnia 2008 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Dziękuje, jutro wykonam "model" silnika i zobaczę czy "wlwzie" pod maskę bez piłowania, ale z tego co pamiętam to powinien. Nie biosz się stosować dość mało odporny na drgania wyłacznik??
Henryk S. Opublikowano 26 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2008 Kamilu na lotkach są serwa 2x HS-625 MG Gaz HS-322 HB Klapy 2x HS-475 HB Wysokość HS-755 MG Kierunek Graupner C-577 Koło przednie HS-222 HB Nie są to bardzo mocne serwa,ale nie jest to model do akrobacji,tylko do spokojnego latania. Armand ten wyłącznik który tam widzisz,jest do modułu silnika,będzie zamieniony na inny,wysoko prądowy z gniazdem do ładowania. Do zasilania modelu będą akumulatory 2X6v i jest tam już manadżer zasilania słabo widoczny.
armand Opublikowano 26 Grudnia 2008 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Polecam pakiety z dwóch cel A123 - naprawdę warto.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.