rast Opublikowano 23 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2020 Witajcie, mam przycisk do papieru a nie nadajnik. Pacjent to SPEKTRUM DX10. Nadajnik używany od nowości jak fabryka dała, nie aktualizowany, bo nie było takiej potrzeby. Parę dni temu z racji podłączenia czujników telemetrii musiałem zaktualizować, niestety po próbie aktualizacji, na ekranie pojawił się napis "SYSTEM FAULT" PLEASE RETURN IT FOR DERVICE. Gdzieś na forum wyczytałem, że to błąd aktualizacji, zbyt duża różnica firmware, mój był za stary i nie łyknął najnowszej aktualizacji. Czy posiada ktoś jakieś starsze aktualizacje rzędu 1.11 lub podobne. Nie widzi mi się wysyłać do serwisu nadajnika. Za każdą pomoc i wskazówkę dziękuję. Przytrzymanie rolki restartuje nadajnik i dalej widnieje błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyrax_ojz Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 niestety spotkałem się z takim samym przypadkiem odpowiedz horrizozna była taka Cytat Hello Thank you for reaching out to us. To correct this error the transmitter must be sent to our authorized service center in Germany. Please include: * Your complete name and shipping information * Product number and item description * Description of the problem * A clear and legible photo or scan of your Purchase Receipt if the transmitter is within the warranty period. Send to: Horizon Hobby Service Hanskampring 9 D 22885 Barsbüttel, Germany sam nadajnik był z wadliwej partii jak się potem okazało kilka lat temu mieli akcje serwisową tych 10 bo miały problem z anteną kolega nie miał o tym zielonego pojęcia naprawiał to we własnym zakresie skończyło się na nowym nadajniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oki188 Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 A to Wideo widziałeś ponoć trzeba przytrzymać rolkę dłużej i wejdzie normalnie do menu. Według autora informacja ta pochodzi prosto od Spektrum a nie jest żadnym trikiem na obejście tego błędu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rast Opublikowano 24 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 4 godziny temu, oki188 napisał: A to Wideo widziałeś ponoć trzeba przytrzymać rolkę dłużej i wejdzie normalnie do menu. Według autora informacja ta pochodzi prosto od Spektrum a nie jest żadnym trikiem na obejście tego błędu. Napisałem w pierwszym poście, że metoda z Rolką nie działa niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oki188 Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 Próbowałeś przytrzymywać rolkę dłużej (bo nic o tym nie piszesz) według tego co piszą na wielu forach Przykład: "Hold the black roller button down for 5 to 30 seconds and it will clear.. " i odpowiedź: " I did what you said and it now works fine" Jeśli jednak przytrzymanie jej 30 sekund lub nawet dłużej nie skutkuje to chyba jedyny sposób odesłanie na serwis celem zresetowania do ustawień fabrycznych i przy okazji zapewne wgrają najnowszy soft. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 27 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2020 Ile chcesz za ten nadajnik w tym stanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rast Opublikowano 7 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2020 W dniu 27.05.2020 o 12:06, f-150 napisał: Ile chcesz za ten nadajnik w tym stanie? Nadajnik już naprawiony, radio wystawione w giełdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oki188 Opublikowano 7 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2020 18 minut temu, rast napisał: Nadajnik już naprawiony, radio wystawione w giełdzie Fajnie że udało się usunąć usterkę. Może napiszesz w jaki sposób rozwiązałeś problem. Będzie info dla innych osób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rast Opublikowano 7 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2020 Fajnie że udało się usunąć usterkę. Może napiszesz w jaki sposób rozwiązałeś problem. Będzie info dla innych osób.Serwis naprawił wygrywając swoje plikiWysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pjk11 Opublikowano 7 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2020 No i elegancko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi