Cybuch Opublikowano 22 Czerwca 2020 Opublikowano 22 Czerwca 2020 Ten filmik wszystko wyjaśnia. Powodzenia w eksperymentach.
Cybuch Opublikowano 23 Czerwca 2020 Opublikowano 23 Czerwca 2020 Wiadomo , że oryginalny Walbro to oryginalny.Co do ustawień ciśnień wielkość silnika nie ma tu większego znaczenia. Zasada działania jest taka sama. Chińskie gaźniki po dobrej regulacji potrafią sobie nieźle radzić. Zrobisz jak uważasz , ja tylko sugerowałem od czego zacząć walkę z problemem. Możesz mi wierzyć , że te ustawienia mają kluczowe znaczenie w poprawnej pracy silnika.
Stanislaw Opublikowano 23 Czerwca 2020 Opublikowano 23 Czerwca 2020 Do mniejszych silników są stosowane trochę inne gaźniki , i taki prezentowany sposób sprawdzania raczej jest nie możliwe . Dając ciśnienie przez króciec zasilający , pompka paliwowa powinna zablokować ciśnienie.
Cybuch Opublikowano 23 Czerwca 2020 Opublikowano 23 Czerwca 2020 Dobra. Po zdjęciu dekielka przykręconego czterema śrubkami i membrany sterującej i korektora ciśnienia atmosferycznego zobaczysz zaworek w kształcie walca . Jest on połączony z dźwignią pod , którą znajduje się sprężynka. Jeżeli ciśnienie spracowania tego zaworka jest zbyt wysokie niż założone oznacz to że sprężynka jest zbyt silna i trzeba ją skrócić. Natomiast kiedy po spracowaniu tegoż zaworka ciśnienie spada poniżej założonego oznacza to , że uszkodzony jest sam zaworek lub membrana sterująca. Ja ustawiam tak - spracowanie zaworka przy ciśnieniu 15-18 Psi a trzymanie nie powinno spaść poniżej wartości 10-7 Psi. Może się przyda. Sprawdzałeś , że się nie da ?.
Rekomendowane odpowiedzi