Skocz do zawartości

Easy glider Pro czy electric


berti15

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Zastanawiam się nad kupnem easy glidera tylko nie wiem który wybrać Pro czy może electric proszę pomóżcie. :D

 

Bardzo podoba mi się ten samolot ale nie mam jeszcze doświadczenia w pilotowaniu samolotów. Co prawda nie dawno kupiłem sobie Cessne 745 i już raz nią "latałem" ok. 2 minuty (niestety chyba w czasie lotu awarii uległ ster kierunku i straciłem nad nim kontrole i z dość dużej wysokości spadł dziobem w ziemie) Na szczęście już wszystko posklejane i może jeszcze wzbije się w powietrze. Dużo o nim czytałem i podobno jest łatwy w sterowaniu dlatego może będzie się dla mnie nadawał :D Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 47
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Easy Glider Electric to starsza wersja EG Pro.

 

Główne różnice to takie, że nowsza wersja przystosowana jest już pod silnik bezszczotkowy, który skutecznie wypiera silniki szczotkowe. Niemniej jednak EG Electric zasilany pakietem LiPol 3s (duża moc) lub 2s (mniejsza moc ale i waga) też daje sobie nieźle radę.

 

Jeśli masz fundusze na dobry napęd trójfazowy, bezszczotkowy, to bierz EG Pro. Jeśli nie masz takiej kasy weź EG Electric.

 

Ogólnie modele super. Chyba sam kupie sobie taki (znowu :twisted: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chciałbym dać za dużo na model bo nie wiem jeszcze czy sprawdzę się jako pilot ogólne wrażenie po moim pierwszym locie było naprawdę duże bardzo podobało mi się latanie samolotem. Pewnie wezmę easy glider electric. :) ile musiałbym wydać ok. aby się nim wzbić w powietrze ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach