tikicaca Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 z doswiadczenia zaobserwowalem ze wieksze (15-20cm3) silniki zarowe wymagaly cieplejszej swiecy. Skompletowalem cala skrzynke startowa. Uzywalem z rok. Przestawilem sie prawie calkowicie na benzyniaki, a skrzyneczka czeka na lepsze czasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Celnik-na ten zestaw szkoda pieniedzy,jest on przeznaczony głównie do samochodów-stąd krzyżowe klucze do kół i butelka do tankowania która w wypadku samolotu okaże się nieprzydatna.Spraw sobie klips z akumulatorem i ładowarką w zestawie(jakiejś lepszej firmy),do tankowania duża strzykawka 100ml,a do świecy wystarczy Ci klucz nasadowy 8mm.Paliwko model technics 5% nitro,świeca A3,śmigła raczej nie bierz APC,gdyż są strasznie ostre,poleciłbym Ci śmigła firmy Master Airscriew.Do zapalania może Ci się przydać również jakaś osłonka na palce zamiast rękawicy(roźcięta i nasuwana na palce sportowa frotka złożona na 2 warstwy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Callab Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 Ten z akumulatorem jest wygodny z tego względu, że nie trzeba do niego ciągnąć kabli. Natomiast jest dosyć ciężki, co w przypadku odpalania silników z głowicą ułożoną poziomo może stanowić pewien problem - piszę może, bo tak naprawdę jeszcze go nie używałem. Zweryfikowałem swoje poglądy. Dziś bez problemu odpalałem silnik z głowicą ułożoną poziomo, przy pomocy grzałki z wbudowanym akumulatorkiem. Wygodne i użyteczne urządzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.