Dudicov Opublikowano 18 Września 2020 Opublikowano 18 Września 2020 Pany Majstry, mam Maverick strada Mt, co trzeba wymienić w układzie skrętnym żeby nie był tak mało precyzyjny (gumowy)? Aktualnie jest masakra. Wcześniej miałem slash-a i wgl nie było z nim problemu. Z tą strada to jakaś masakra, co wyjadę to albo oska wypadnie albo coś się poluzni, do tego to jego skrecanie to katorga, nie jestem w stanie zmieścić się na torze... Dodam że servo jest ok. Wymienić servo saver czy kpl zwrotnice i obudowy zwrotnic, na aluminiowe? Ps. Tylne koła też żyją swoim życiem. Co poradzicie aby model był bardziej zwarty.
japim Opublikowano 18 Września 2020 Opublikowano 18 Września 2020 Skręcanie realizowane jest przez "genialny" servo saver na stożkowej krzywce. Chroni serwo genialnie - ale powoduje okropne luzy. Trzeba to zastąpić sztywnym elementem DIY i normalnym servo saverem ze sprężyną lub mocowanym na orczyku serwa. Coś za coś. W tym modelu albo mechanika albo serwa...
Dudicov Opublikowano 18 Września 2020 Autor Opublikowano 18 Września 2020 5 godzin temu, japim napisał: Skręcanie realizowane jest przez "genialny" servo saver na stożkowej krzywce. Chroni serwo genialnie - ale powoduje okropne luzy. Trzeba to zastąpić sztywnym elementem DIY i normalnym servo saverem ze sprężyną lub mocowanym na orczyku serwa. Coś za coś. W tym modelu albo mechanika albo serwa... Dzięki. Czyli praktycznie wszystko w alu oprócz wachaczy, i dołożyć sero saver na serwo. Plus jest taki że pasuje praktycznie wszystko od hsp, więc aliexpres i gitarka.
dukeroger Opublikowano 24 Września 2020 Opublikowano 24 Września 2020 ja mam ten sam servo server w alu ze sprezyna i jest duzo lepiej, wogole moja strada ma juz zawieche full metal
Rekomendowane odpowiedzi