Skocz do zawartości

Maverick strada Mt gumowy model


Dudicov
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pany Majstry, mam Maverick strada Mt, co trzeba wymienić w układzie skrętnym żeby nie był tak mało precyzyjny (gumowy)? Aktualnie jest masakra. Wcześniej miałem slash-a i wgl nie było z nim problemu. Z tą strada to jakaś masakra, co wyjadę to albo oska wypadnie albo coś się poluzni, do tego to jego skrecanie to katorga, nie jestem w stanie zmieścić się na torze... Dodam że servo jest ok. Wymienić servo saver czy kpl zwrotnice i obudowy zwrotnic, na aluminiowe?  Ps. Tylne koła też żyją swoim życiem. Co poradzicie aby model był bardziej zwarty. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Skręcanie realizowane jest przez "genialny" servo saver na stożkowej krzywce. Chroni serwo genialnie - ale powoduje okropne luzy.

Trzeba to zastąpić sztywnym elementem DIY i normalnym servo saverem ze sprężyną lub mocowanym na orczyku serwa.

Coś za coś. W tym modelu albo mechanika albo serwa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, japim napisał:

Skręcanie realizowane jest przez "genialny" servo saver na stożkowej krzywce. Chroni serwo genialnie - ale powoduje okropne luzy.

Trzeba to zastąpić sztywnym elementem DIY i normalnym servo saverem ze sprężyną lub mocowanym na orczyku serwa.

Coś za coś. W tym modelu albo mechanika albo serwa...

Dzięki. Czyli praktycznie wszystko w alu oprócz wachaczy, i dołożyć sero saver na serwo. Plus jest taki że pasuje praktycznie wszystko od hsp, więc aliexpres i gitarka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.