tom234 Opublikowano 20 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2020 Witam wszystkich : Zacząłem budowe prostej i taniej żaglówki za cenne porady z góry dziękuję gdyż nie mam dużego doświadczenia . W zawodach nie będę brał udziału cudo to też nie będzie ale ma cieszyć . Kadłub ze styroduru gr. 10 cm dł.93cm szer 20 cm . Wyszpachlowałem szpachlą do drewna laminat z żywicy byłby lepszy ale nie mam doświadczenia . Pokład będzie ze spienionego PCV 3mm . Ożaglowanie gaflowe lub inne. pozdrawiam Tom 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Spy Opublikowano 20 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2020 Zapowiada się super Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fordson Opublikowano 21 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2020 Poprosimy o więcej zdjęć. Napisz jak i z czego ,będziesz robił maszt ,bom i żagle.Jakie wyposażenie (serwo, winda, aparatura) ? Łódka prezentuje się okazale i jak wyżej napisał Marek: zapowiada się super. Trzymam kciuki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom234 Opublikowano 22 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2020 Witam : aparatura flysky FS-i6X 10 kanałów ,serwo MG 996R winda ,MG 995 ster. maszty myślę że z drewna no i żeby było ciekawiej z 12 armatek hukowych odpalanych zdalnie jak to odpalanie zrobić może ktoś podpowie mam swój pomysł ale może ktoś ma lepszy. Jakim lakierem czy farbą to malować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek.matuszak Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 Więcej zdjęć prosimy > Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...