Skocz do zawartości

Diskus czy Ventus z CMPro

paczka

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy Modelarze!! Witam Was wszystkich i prosze o rade. Mam dylemat co kupic na dniach. Diskusa czy Ventusa? Prosze o rade i pozdrawiam serdecznie

Opublikowano

WITAM 8)

Mam takie pytanie jakimi modelami latałeś :?: Bo zależy jak umiesz latać. :wink:

Jak to są twoje początki z lataniem to raczej bym radził coś mniejszego np. Easy Glider.

Opublikowano
chamólce

Sorry Winnetou ale u mnie wyskakuje jakieś podkreślenie na czerwono tego słowa. Nie znam się zbytnio na ortografii ale domyślam się, że najpewniej jest tu jakiś błąd :roll: :wink: .

Gość slawekmod
Opublikowano

Discus lata jakoś tam , ale prędkość lądowania jak F-16.Wiem bo mam Discusa.Porażka.Chociaż mój jest przerobiony i wzmocniony bo rozsypał się ze dwa razy statecznik pionowy.

Opublikowano

Witaj kolego paczka nie ryzykuj z modelami szybowców z CM-PRO o których piszesz bo kończy się to niemiło, no chyba że masz doświadczenie w lotach. Ja też kiedyś kupiłem chińczyka ASW-28 2,5m. rozp. wersja moto i powiem tylko tyle że jest to walka o utrzymanie go przy "życiu" podczas lotu a zwłaszcza przy lądowaniu.Wybór oczywiście należy do ciebie ale osobiście nie polecam nic z tych rzeczy, o których piszesz.

Opublikowano

Ja również popieram przedmówcę. Na rcgroups wątek o discusie (lub to o ventusie było) zaczynał się od przeróbek jakie możesz zrobić by model dłużej służył. Jak dla mnie nie ma sensu kupować modelu, w którym trzeba już na początku ingerować w konstrukcję.

Opublikowano

jeśli chcesz jakas dobra makiete szybowca za niewielkie pieniadze to znajdziesz tutaj

http://modelpartner.ig.pl/sklep/index.php?p=p_17&iPage=2