WZ Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Chodzi o to że czym pakiet ma więcej pojemności tym dłużej latasz , podobnie jak ze zbiornikiem paliwa w samocodzie :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Czyli nie jestem taki niedoinformowany - zawsze jednak lepiej się upewnić - dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach34 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Witam , mam pytanie co to znaczy : PCO Casovani i tepelna ochrana ? ( kategoria : regulator i silnik ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Dokładnie:timing i ochrona przed przegrzaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach34 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 A to PCO ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Daj jakiś link do tego regla.Już znalazłem PCO umožňuje chránit před nadměrným vybitím a prodloužit tak životnost akumulátorů. Automatika pracuje ve dvou stupních - při poklesu napájecího napětí je neprve výkon motoru omezen, při dalším poklesu je poté motor vypnut zcela. W skrócie odcięcie przy spadku do minimalnego napięcia dla celi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aeron1 Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Wprowadź tekst lub adres URL strony internetowej. Tłumaczenie: czeski ? polski PCO umožňuje chránit před nadměrným vybitím a prodloužit tak životnost akumulátorů. Automatika pracuje ve dvou stupních - při poklesu napájecího napětí je neprve výkon motoru omezen, při dalším poklesu je poté motor vypnut zcela. PCO pozwala chronić przed nadmiernym vybitím, a tym samym przedłużyć żywotność baterii. Automat działa w dwóch etapach - spadek zasilacz jest neprve moc silnika jest ograniczona, w dalszym spadkiem po silnik jest wyłączony całkowicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aftur Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Witam nie krzyczcie na mnie, ale się pogubiłem, czy do mojego odbiornika w oryginale jest 8,4-650mAh-Ni-Mh mógłbym włożyć lipo 11,1V 1000-mAh ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-==PEGAZ==- Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Witam nie krzyczcie na mnie, ale się pogubiłem, czy do mojego odbiornika w oryginale jest 8,4-650mAh-Ni-Mh mógłbym włożyć lipo 11,1V 1000-mAh ?? Do odbiornika 8,4 [V] ???? A nie 4,8 [V] ???? Jest taka zasada, że odbiornik i serwa zasila się napięciem zazwyczaj w granicy 5-6[V]. Napęd elektryczny to już bez ograniczeń ... Niestety bez względu na wszystko, nie możesz podłączyć pakietu lip-pol nawet 7.2 [V] (skaładającego się z 2 cel). W takich przypadkach stosuje się zazwyczaj zasilanie z regulatora prędkości (tzw. BEC) lub bec zewnętrzny jako osobne urządzenie. Do większych modeli stosuje menadżery zasilania. Ale to inna bajka. Mam nadzieję, że nieco rozjaśniłem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aftur Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Dzięki za odpowiedz, chyba źle zadałem pytanie, konkretnie chodzi o helikopter, w którym znajduje się odbiornik, do którego jest podłączony akumulator 8,4 v. z odbiornika wychodzą kable, które zasilają silniki, i dwa wyjścia na serva, w nich ok 5v konkretnie chodzi o to jak podłącze lipo 11,1v czy elektronika, silniki, serva się spalą albo odbiornik sam wyreguluje prąd?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-==PEGAZ==- Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 hmmm ... z tego wnioskuję, że nie jest to tylko odbiornik, ale moduł 2,3 albo i 4in1. Znaczy się odbiornik, regulatory i być może i żyroskop w jednym. Ja bym raczej do tego nie podłączał 11.1 [V]. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aftur Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 ok dzięki tak jest to moduł 4in1 instrukcja po niemiecku ale jakos wydedukowałem, ze jest to moduł ,no cóż nie będę eksperymentował, bo to za drogi koszt dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojmysz Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 do czego służy modulacja z ujemną lub dodatnia polaryzacją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ertman_176 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 :? Nie bardzo rozumiem Modulacja to AM lub FM ale z polaryzacja dodatnią albo ujemną? Może szerzej nakreślisz problem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojmysz Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Kupiłem RC. W instrukcji jest taki tytuł Modulacja z ujemną lub dodatnia polaryzacją i tak zastanawiałem się do czego to służy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ertman_176 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Co to jest RC ? Radio i odbiornik ? Moze jakis link albo zdjecie tej strony z instrukcji ... Mnie nie przychodzi nic do głowy ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojmysz Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 OK, dzięki, zostawmy to. Kiedyś, jak będzie mi potzrebne, to samo wyjdzie co to jest. A nawiasem mówiąc mam Hitec OPTIC 6 FM 35/40MHz i to właśnie tam to jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach34 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Też mam optica 6 (35mhz) i nie spotkałem się w instrukcji z takim czymś.. A ja tu mam inne pytanie : w instrukcji pisze że po przekroczeniu 9,3 V aku zasilającego (9,2V i w dół) włączy się brzęczyk ostrzegający przed zbyt niskim napięciem by nie stracić kontroli nad modelem w powietrzu. Dzisiaj latałem na 9,2V i nic takiego nie usłyszałem ,żadnych odgłosów . Zepsuty jest głośniczek czy co ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 U mnie przy 8,9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojmysz Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 U mnie, zgodnie z instrukcją brzęczek włącza się przy 9,3 V. Wprawdzie bardzo uważnie przeczytałem instrukcję i nie zauważyłem, by pisali o możliwości wyłaczenia brzęczka, ale może właśnie coś takiego zrobiłeś. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.