Grzesiek Opublikowano 3 Września 2021 Opublikowano 3 Września 2021 Witam jaka jest roznica w pracy między srrwem zwykłym a podwoziowym?Nie wnikajmy czy to cyfra czy analog.
Grzesiek Opublikowano 3 Września 2021 Autor Opublikowano 3 Września 2021 Chdzi mi o takie serwo.Czy moge je np zastosować do napędu sterow? https://modelemax.pl/pl/serwa-analogowe/30595-p30595-dualsky-serwo-as700mg-podwoziowe
japim Opublikowano 3 Września 2021 Opublikowano 3 Września 2021 Serwo podwoziowe często wykonuje ruch 180st (z czasów gdy zamki w mechanizmach podwoziowych raczej nie występowaly) i ma tylko 2 położenia - zamkniete i otwarte. No i jest bardzo wolne. Ruch 180st mial na celu blokade dźwigni w takim położeniu aby serwo nie bylo caly czas obciążone przy złożonym podwoziu, a dodatkowo aby siły przy ladowaniu przechodziły dokladnie przez os obrotu i nie uszkodziły zębatek. 1
Boogie Opublikowano 3 Września 2021 Opublikowano 3 Września 2021 9 godzin temu, japim napisał: Serwo podwoziowe często wykonuje ruch 180st (z czasów gdy zamki w mechanizmach podwoziowych raczej nie występowaly) i ma tylko 2 położenia - zamkniete i otwarte. No i jest bardzo wolne. Ruch 180st mial na celu blokade dźwigni w takim położeniu aby serwo nie bylo caly czas obciążone przy złożonym podwoziu, a dodatkowo aby siły przy ladowaniu przechodziły dokladnie przez os obrotu i nie uszkodziły zębatek. I dodatkowo nie "blokuje się" czyli nie trzyma pozycji w skrajnych (czyli w zasadzie jedynych ) położeniach. Przemku, pewnie skrót myślowy, ale tam nie ma zębatek
Rekomendowane odpowiedzi