Skocz do zawartości

Servo podwoziowe a zwykłe


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Serwo podwoziowe często wykonuje ruch 180st  (z czasów gdy zamki w mechanizmach podwoziowych raczej nie występowaly) i ma tylko 2 położenia - zamkniete i otwarte. No i jest bardzo wolne. Ruch 180st mial na celu blokade dźwigni w takim położeniu aby serwo nie bylo caly czas obciążone przy złożonym podwoziu, a dodatkowo aby siły przy ladowaniu przechodziły dokladnie przez os obrotu i nie uszkodziły zębatek. 

  • Dzięki 1
Opublikowano
9 godzin temu, japim napisał:

Serwo podwoziowe często wykonuje ruch 180st  (z czasów gdy zamki w mechanizmach podwoziowych raczej nie występowaly) i ma tylko 2 położenia - zamkniete i otwarte. No i jest bardzo wolne. Ruch 180st mial na celu blokade dźwigni w takim położeniu aby serwo nie bylo caly czas obciążone przy złożonym podwoziu, a dodatkowo aby siły przy ladowaniu przechodziły dokladnie przez os obrotu i nie uszkodziły zębatek. 

I dodatkowo nie "blokuje się" czyli nie trzyma pozycji w skrajnych (czyli w zasadzie jedynych ) położeniach. Przemku, pewnie skrót myślowy, ale tam nie ma zębatek :P

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.