Kuge Opublikowano 14 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2021 Młodszy brat poprzednika ,zbudowany na bazie istniejących części na początku lat 70.Wersja żarowa z dość skomplikowanym ale skutecznym gaźnikiem RC.Zastosowane materiały jak w wersji samozapłonowej.Silnik wykonał kilkanaście lotów w modelu na uwięzi Karola Madalińskiego "KARLEM".Zakonserwowany leżakuje do czasu obecnego.Silnik istniejący na pewno tylko w tym jednym egzemplarzu.Miałem częściowy udział w jego wykonaniu [głowica] 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ahaweto Opublikowano 14 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2021 Bardzo mile wspominam Karola i bardzo ciekawa informacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 14 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2021 Bardzo ciekawe informacje Grzegorzu, dzięki Tak tylko w kwestii technicznej powiem, że lepiej oba Twoje ostatnie wątki połączyć w jeden. A jeszcze lepiej byłoby je umieścić w zbiorczym wątku o polskich silnikach:https://pfmrc.eu/topic/14771-polskie-silniki-spalinowe/page/19/#comments Tam nie zginą po kilku miesiącach 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuge Opublikowano 15 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2021 Miało być w polskich silnikach a wyszło jak to u nas.Jeżeli ktoś potrafi to proszę o przeniesienie w należne miejsce,może moderator? 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi