maciek_cz Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 jestem nowicjuszem na tej stronie , ale także nowicjuszem w dziedzinie modelarstwa. w garażu znalazłem taki oto model samolotu : nie wiem co to za firma , wiem za to że działa. pozdejmowałem skrzydła i teraz myśle jak zrobić nowy dziób . myśle że może zrobić odlew tego , zalać pianką do uszczelniania okien , powycinać kształt , skleić i wyważyć samolot , ale nie wiem czy pianka się do tego nadaje ? z czego najlepiej zrobić kopie? opłaca się w ogóle naprawiać to ? a i jeszcze jedno , nie wie ktoś co to za model ? pozdrawiam i licze na waszą pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kisiel Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Witam. Jeśli już tak bardzo chcesz go wyremontować to możesz zrobić tak jak mówiłeś albo kupić depron i z niego posklejać i oszlifować przód. Ja bym radził ci kupić depron i zrobić model na wzór tego tylko musisz zachować wymiary, potem przełożyć wyposażenie i wgórę. Bo ten ze zdjęć już się raczej nienadaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ertman_176 Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 A moze kupić depron, zbudowac odnowa cały model, pożądnie wyposażyć i cieszyc sie dobrze latającym modelem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek_cz Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 może i to dobry pomysł , ale ja się zabardzo na tym nie znam . jesli jest to lepsze rozwiązanie no to musze chyba tak zrobić. dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...