Skocz do zawartości

zniszczony dziób samolotu


maciek_cz

Rekomendowane odpowiedzi

jestem nowicjuszem na tej stronie , ale także nowicjuszem w dziedzinie modelarstwa. w garażu znalazłem taki oto model samolotu :

dsc00675tp2.th.jpg dsc00678dh6.th.jpg dsc00676ev0.th.jpg

nie wiem co to za firma , wiem za to że działa. pozdejmowałem skrzydła i teraz myśle jak zrobić nowy dziób .

dsc00682hh2.th.jpg dsc00683sj6.th.jpg

myśle że może zrobić odlew tego , zalać pianką do uszczelniania okien , powycinać kształt , skleić i wyważyć samolot , ale nie wiem czy pianka się do tego nadaje ?

z czego najlepiej zrobić kopie?

opłaca się w ogóle naprawiać to ?

a i jeszcze jedno , nie wie ktoś co to za model ?

 

pozdrawiam i licze na waszą pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jeśli już tak bardzo chcesz go wyremontować to możesz zrobić tak jak mówiłeś albo kupić depron i z niego posklejać i oszlifować przód. Ja bym radził ci kupić depron i zrobić model na wzór tego tylko musisz zachować wymiary, potem przełożyć wyposażenie i wgórę. :D Bo ten ze zdjęć już się raczej nienadaje :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprościej to można zrobic przy pomocy noża i papieru ściernego nowy dziób z bloku EPP .Nastepnie przykleic to na CA /taki do styropianu/ i umieścić silmik tak jak się robi ESA .Ja tak reanimowałe Easy Glidera.

Podaj maksymalne wymiary może znajdę taki blok EPP to Ci wyśle .

Takim modelem pouczysz się bez stresu ,bo jak połamiesz to strata znikoma.Potem zaś możesz zrobić jak radzi Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje bardzo za chęć pomocy .narazie nie wiem czy ten bloczek będzie mi potrzebny ale na wszelki wypadek wniosłem wymiary na to zdjęcie(trzeba powiększyć) :

dsc00676sl4.jpg

w1024.png

 

czyli:

wymiary przy śmigle

wysokośc ok. 6,5 cm. , szerokość ok. 6,1 cm ,długośc ok. 12-13 cm.

rozszerza się ku skrzydłom i przy nich wysokość to 7,2 cm. a szerokośc 7,5 cm .