eze Opublikowano 14 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Postepy male ale są Czy koncowki skrzydel powinno sie fazowac papierem sciernym na ostro?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Końcówki możesz zostawić tak jak masz, lub nożem ściąć - aby uzyskać zaokrąglenie. Szlifowanie papierem ściernym nic Ci nie da... EPP się nie szlifuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Miałem ten silniczek w modelu TL-96 Star link .Mocy było w sam raz,ale waga modelu była większa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eze Opublikowano 15 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Co do wagi to bedzie to wygladalo tak: silnik 57 gram pakiet 22 gramy odbiornik 12 g 2 serwa hxt 20 g 1 hxt 500 5 g paliwo + zbiornik 35 g W sumie ok 150 gram na cale wyposazenie Niestety niewiem jeszcze ile wyjdzie mi masa samego modelu epp.Jak skoncze calosc z malowaniem to zwaze dokladnie .Cos mi sie wydaje ze modelik wyjdzie mi ok 200 gram na calosc MASAKRA :twisted: Co do szlifowania papierem to daje rade .Najpierw zciolem troche nozykiem a pozniej zaczolem zagladzac papierem ,ladnie to wyglada polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 i co uporałeś się z modelem :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eze Opublikowano 17 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Jakos czasu niema ale niewiele zostalo do zrobienia .Kadlub ladnie pozaokrąglalem model nabral rasowego wygladu niejest juz taki kanciasty.Mysle ze jeszcze z 5 godzin roboty i bedzie mozna tym latac .Zrobie kilka zdjec i wzuce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eze Opublikowano 18 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 No i fotki po fazowaniu epp Na poczatku procedura skrawania nozykiem do tapet nastepnie gruby papier scierny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eze Opublikowano 26 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 No i model po malowaniu .Wyciete otwory na wyposazenie typu serwa 3x miejsce na odbiornik itp.Mozna powiedziec w 80 % gotowy do lotu.Pytanie za 100Punktow.Esa bedzie pod spalinke wiec jakim lakierem zabezpieczyc ep zeby paliwo niewsiakalo do wewnatrz??????????????????????????? 2 ptaszki przy jednym ogniu.Ale to juz calkiem inna historia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osa Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Nie, no malinka. Kolorki dobierałeś czy gotowe z puszki? Szukam takiego odcienia brązu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eze Opublikowano 27 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Taki brąz sraczkowaty kupilem w leroy merlin za 8 zl puszka :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon_wolebez Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Witam. Sledzę temat i jestem bardzo ciekaw efektu noćowego. Sam wpadłem kiedys na pomył zmiany napędu w ESA FW190. Kupiłem nawet do tego celu nowego OS max 10LA i maleńki zbirniczek 50ml. Po wydłubaniu napędu elektrycznego wkleiłem wrege ze sklejki i zamotowałem silnik. Lecz moja ESA była juz po przejściach i trudno bylo już powicinać nowe otowy na zbiorniczek, serwko gazu. Zabrakło świerzego ciałka z EPP. Więc musiałem cofnac zabieg. Do dziś lata z wklejona sklejką, przez to modelik jest brzydki i ma zdeny balast. Kiedys widziałem na aukcji na allegro takiego mustanga ESA na spalince i to mnie zainsiprowało do działania. Z takim Os 10 la to by rwał jak dziki. Może wróce do tego teamtu przy budowie nowej pierdziawki w postaci ESA. Tylko czekam na wszelkie wskazówki. Jak juz miałe silniczek to musiałem popełnić jakiś model i tak powstał ALIEN. Modelik trenerkowaty do bardzo spokojnego polatania, już się znudził . Wyszedł zbyt cięzko i brak mocy do zabawy :devil: . Najpierw muszę sie jeszczę podszkolić w lataniu takimi zwrotnymi modelami. Bo raczej już w takiej postaci to bym nie walczył z taśmą, a latanko dla rozrywki po wypiciu melisy. Troszke mnie zastanawiało co będzie podczas kreta a takie dość często sie pojawiają w tejj zabawie. Miałe jakieś problemy z odbiornikiem i tak z dwa razy zaliczyłem mocnego dzwona :!: Pewnie odpadło by łoże wraz z silnikiem i całą resztą :lol2: . Kolejna sprawa to własnie zabezpieczenie EPP. Pzdrawiam Szymon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eze Opublikowano 27 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 O to wlasnie chodzi zeby bylo tanio.Co do lotow to napewno pierwsze beda asekuracjne mocno z malymi wychyleniami .Model wyjdzie dosc lekko ok 220 gram takze powinien ladnie latac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon_wolebez Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Jak na ESA to nawet bardzo lekko. Moja na elektryku osiągała ponad 300g. Przy takiej masie ta spalinka będzie ładnie ciągnąć. Do cięcia taśmy jendak troszke smigło za małe :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eze Opublikowano 8 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Model juz w 95% skonczony .Musze tylko zabezpieczyc przod modelu lakierem aby nienasiokal paliwem.Dodac surki paliwowe oraz umocowac pakiet .I kilka kosmetycznych poprawek Niewiem jak wychylenie silnika .Dalem o 2 3 stopnie na prawo od strony pilota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janek Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Daj fotkę z profilu, bo chyba bak jakoś nisko siedzi. Ten motorek ledwo zasysa paliwo, bak musi być blisko i na odpowiedniej wysokości. Na stronie 13 tego manuala możesz znaleźć wysokość zbiornika http://manuals.hobbico.com/osm/10-15-25-25la-manual.pdf Wykłon mogłeś odpuścić no ale skoro już jest to niech sobie będzie. niezłe malunki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eze Opublikowano 8 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 tzn sprawdzalem zasysanie paliwa na docieraniu i wezyk mialem 10 m i bardzo ladnie ciagnol tutaj bedzie ok 6 7 cm takze mysle ze ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eze Opublikowano 8 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 imo troszeczke za nisko zbiornik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janek Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Na 100% za nisko, nawet jeśli będzie działał na ziemi (choć pewnie ubogo) to przy pętli Ci zdechnie. Powinien być tak jak w manualu do którego dałem link wcześniej. Poza tym pakiet bezpośrednio pod silnikiem to średni pomysł, lepiej jakby to miejsce było wypełnione epp najlepiej zbrojonym węglem, bo silnik pewnie chętnie będzie się urywał razem z łożem. Z tego co widać podłużnice masz akurat tam gdzie powinien być zbiornik więc jest problem. Śmigło ustaw tak aby kompresja zatrzymywała je w równoległe do ziemi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 teraz to po herbacie, ale dlaczego akurat tak umieściłeś silnik a nie bokiem, było by więcej mięsa z EPP, no i chyba lepiej by wyglądało, a zbiornik to tak jak poprzednicy, zdecydowanie za nisko, nie wiem czy ciśniena z tłumika starczy aby je dopchać do gaźnika, no i ciekawy jestem czy ten silniczek da radę, bo jakoś tak rachitycznie wygłąda, a to w końcu kombat i czego jak czego mocy musi być pod dostatkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.