Skocz do zawartości

Zbiornik paliwa na hamownię ?


senio

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Raz tylko widziałem jak 4-tak odpalił do tyłu (na chwilę ) obaj z odpalającym mieliśmy niezłego pietra bo kopnięcie było straszne.

Opublikowano
senio, a pytanie podstawowe :D czy śmigła wyważyłeś ??

 

Może nie jakąś profesjonalną wyważarką bo takiej nie posiadam. Natomiast zrobiłem na szybko uchwyt z konika od tokarki który wkręciłem w imadło frezarki. W uchwyt wiertło 0,7 mm i tak to mierzyłem (ważyłem) na przysłowiową „szpilkę” :). Nie było potrzeby wyważać w/g mnie bo śmigło w żadnej pozycji nie ciąży na żadną łopatę. Nawet fotki zrobiłem bo miałem pytać czy takie wyważenie jest wystarczające i poprawnie :) Tak przynajmniej wyczytałem na forach.

 

SIMG2156.JPG

 

SIMG2157.JPG

 

SIMG2158.JPG

Opublikowano

Mi do wyważania śmigła wystarczy kawałem druta :D

 

A jeśli chodzi o blizkie spotkania z silnikiem to już wiele razy dostałem pzy odpalaniu. Ale jak dotychczas nie było poważnych obrażeń najwyżej małe przecięcie i oczywiście bul palca :D

Opublikowano

Ja odpalam silniki żarowe rozrusznikiem a benzynowe ręką.Palec miałem pocięty podczas regulacji Magnum XL 8.5cm3.Po odpaleniu przeszedłem z tyłu modelu i zamiast na iglice gażnika wsadziłem palec w śmigło.Ponad 35 lat temu silniki tylko w modelach prędkich na uwięzi odpalałem rozrusznikiem.Śmigło w tych modelach było zbyt małe i lekkie i palcem nie można było odpalić.Wtedy rozruszniki były mechaniczne kręcone ręcznie z dużym przełożeniem.Poza tym wszystkie silniki odpalałem ręcznie i nigdy nie pociąłem palca.

Teraz mam nauczkę że podczas odpalania i regulacji nie warto się spieszyć,tak jak mówi przysłowie SPIESZ SIĘ POWOLI.

Opublikowano
Teraz mam nauczkę że podczas odpalania i regulacji nie warto się spieszyć,tak jak mówi przysłowie SPIESZ SIĘ POWOLI.

 

Zasada stara i skuteczna. Przy każdej maszynie która pracuje i może zrobić krzywdę rozwaga jest priorytetem nie pośpiech.

Opublikowano

Nic się nie dzieje w temacie to napisze dwa zdania. Silnik dzisiaj na dobre odpaliłem i protestowałem nieco więcej i dłużej niż samo odpalenie. Co mogę powiedzieć to to że potrzeba mi modelu serw i odbiornika bo silnik i reszta sprawuje się wyśmienicie. Wielu z Was napisało „żadnych używanych silników”. Teoria nie potwierdza praktyki i ja jestem zadowolony że udało mi się kupić 46LA w dobrym stanie za małą kasę i się nie rozczarowałem. Chodzi jak pszczółka i oby tak zostało.

Opublikowano
czy takie wyważenie jest wystarczające i poprawnie

 

Ja sądz eże to nie wyważenie, opory tarcia śmigło oś są wprost proporcjonalne do masy śmigła :( tak mozęsz wyważać śmigło GWS do elektryka.

 

Co do wyważarki to zrobisz ja sam za 10-20zł :D

 

P1010062.jpg

Opublikowano
czy takie wyważenie jest wystarczające i poprawnie

Ja sądz eże to nie wyważenie, opory tarcia śmigło oś są wprost proporcjonalne do masy śmigła :( tak mozęsz wyważać śmigło GWS do elektryka.

Co do wyważarki to zrobisz ja sam za 10-20zł :D

 

Masz jakąś wyraźniejszą fotkę :?: I może dwa słowa jak to jest zbudowane z czego i na jakiej zasadzie działa. Albo zapodaj jakiś link.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.