Ghandi Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Pewna zrozpaczona mamam zwrocila sie do mnie z pomocą - oto jej syn, 13 letni bystry młodzieniec, gra maniakalnie w CounterStrike'a. Nie jest go w stanie NIC oderwac od komputera. Zostałem wezwany do założenia limitów na czas pracy komputera. Początkowo chciałem założyć Active Sysyem Locker'a ale kiedy zobaczyłem ze chłopaczek sobie z tym poradzi.... sięgnąłem po narzędzie ostatecznego zniszczenia.... Zainstalowałem Mandrive Bez modułu Tansgaming Cedega Żebyście widzieli jak ten chlopaczek na mnie patrzył gdyby wzrok palił to w sekunde zmieniłbym się w kupkę popiołu, a te kupke tez by pewnie spalił na to co zostaje po spalonym popiole Mamy umowe - jesli chlopak w ciagu miesiaca poprawi swoje zachowanie, oceny itp itd, zainteresuje sie przedewszystkim swiatem zewnetrznym i nauką - zainstaluje mu CS'a pod mandrivą Takze - jestem Informatykiem rodem z Piekieł Zeby jednak nie bylo mu calkiem zle i nie zostawic go z niczym.... pozwolilem mu polatac PicoZ ktory wszedzie ze sobą zabieram - błysk w oczach i zal z jakim si erozstawał z helikopterem pozwala miec nadzieje ze chlopak wkroczy na Jasną stronę Mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MareX Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Okrutny jesteś, ale rozumię - siła wyższa Może mi także coś takiego założysz, bo zaczynam sobie uświadamiać, że także uzależniam sie od PFMu :crazy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Way Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 bo zaczynam sobie uświadamiać, że także uzależniam sie od PFMu :crazy: No co Ty nie powiesz? :roll: :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...