Skocz do zawartości

Informatyk z piekła rodem


Ghandi

Rekomendowane odpowiedzi

Pewna zrozpaczona mamam zwrocila sie do mnie z pomocą - oto jej syn, 13 letni bystry młodzieniec, gra maniakalnie w CounterStrike'a. Nie jest go w stanie NIC oderwac od komputera. Zostałem wezwany do założenia limitów na czas pracy komputera.

 

Początkowo chciałem założyć Active Sysyem Locker'a ale kiedy zobaczyłem ze chłopaczek sobie z tym poradzi.... sięgnąłem po narzędzie ostatecznego zniszczenia....

 

Zainstalowałem Mandrive ;) Bez modułu Tansgaming Cedega ;)

 

Żebyście widzieli jak ten chlopaczek na mnie patrzył ;) gdyby wzrok palił to w sekunde zmieniłbym się w kupkę popiołu, a te kupke tez by pewnie spalił na to co zostaje po spalonym popiole ;)

 

Mamy umowe - jesli chlopak w ciagu miesiaca poprawi swoje zachowanie, oceny itp itd, zainteresuje sie przedewszystkim swiatem zewnetrznym i nauką - zainstaluje mu CS'a pod mandrivą ;)

 

Takze - jestem Informatykiem rodem z Piekieł ;)

 

Zeby jednak nie bylo mu calkiem zle i nie zostawic go z niczym.... pozwolilem mu polatac PicoZ ktory wszedzie ze sobą zabieram - błysk w oczach i zal z jakim si erozstawał z helikopterem pozwala miec nadzieje ze chlopak wkroczy na Jasną stronę Mocy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Kurcze! Ale macie "odrywacze"... A nie wiecie przypadkiem, co skutecznie wywołuje wenę twórczą do strugania? Co z tego, że odejdę od kompa, popatrzę na to co rozbabrane, nawet kleju się nawącham, jak i dalej nic... Robić się nie chce... :(

Ale, jak mnie najdzie, to bez przerwy bym siedział i nawet do PFM mnie wtedy nie ciągnie :D A może to właśnie działanie uboczne zapachu klejów czy innej balsy? Sam już nie wiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako pedagog muszę Was stanowczo opito.... :twisted: Jaka balsa, jakie smrodliwe kleje??? A wyjść sobie na spacer; pobiegać, poskakać jak ja to robię: