choina Opublikowano 1 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Poliuretanowy nie nada się? Taki mam w domu a ten co ty podałeś będę musiał szukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakubk Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Witam, Trzeba żywicę rozpuścić większą ilością denaturatu, tak by powstała konsystencja lakieru. Tym pomaluj wnętrze domku za firewall-em. Zostaw do wyschnięcia na min 12 godzin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artemis3 Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Ja próbowałem kiedyś rozpuszczać żywicę i efekt był taki, że do dziś nie wyschnęła (tak przynajmniej przypuszczam bo już dawno ją wywaliłem). Moim zdaniem trzeba normlanie prysnąc lakierem do impregnowania drewna, a nie martwić się, że model sie rozklei w locie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacFlyer Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Ja próbowałem kiedyś rozpuszczać żywicę i efekt był taki, że do dziś nie wyschnęła (tak przynajmniej przypuszczam bo już dawno ją wywaliłem) ;D :rotfl: :lol2: model piękny, ile wszystko (model elektronika i silnik) Cię wyszło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buwi777 Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Witam,Trzeba żywicę rozpuścić większą ilością denaturatu, tak by powstała konsystencja lakieru. Tym pomaluj wnętrze domku za firewall-em. Zostaw do wyschnięcia na min 12 godzin. Pytanie: W denaturacie rozpuszczamy samą żywicę czy rozrobioną z utwardzaczem ? i jaki typ żywicy - dowolny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakubk Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Witam, Przepraszam , słuszna uwaga , nie sprecyzowałem. Rozrabiamy żywicę z utwardzaczem, najlepiej nie za szybką np 12 min lub 30min. Dodajemy denaturatu , nawet niebieski zrobi się wtedy przezroczysty , aby uzyskać gęstość lakieru. Malujemy , robię to zwykle dwukrotnie. Wysycha to dość długo czasem 24h- 48h ale jest skuteczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
laminat Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 ja przepraszam a cappon by sie nie nadał? przeciez duzo prosciej łatwiej i powiedzmy przyjemniej niz denturat z zywica........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Kolejny etap Tłumik. Hangar przewidział do tego modelu tłumik MTW 75K lub jakiś pittowski. Ja niestety nie posiadam żadnego z wymienionych i dam to co mam czyli KS. Żeby spasować kolanko do silnika i tłumika musiałem podciąć wręgę silnikową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Rura z tłumika dosyć blisko skrzynki na czwartm zdjęciu albo tylko tak to wygląda. Nie będzie się obijać o nią na wolnych obrotach kiedy silnik troszkę szarpie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Jest odstęp, inne zdjęcie Jeszcze chyba trochę podszlifuje wręgę żeby był większy luz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artemis3 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 DA 50 sprawia, że model od razu wygląda super rasowo;] Z pewnością luz musi być duży bo ta benzyna daje na wolnych obortach dość duże drgania. NO i oczywiście każda, nawet najmniejsza śrubka musi być wkręcona na lock-ticie (nie wiem jak się to pisze dokładnie) Taka anegdotka - ja w swojej ekstrze mam 2 połowy wysokości zdejmowane. I nie polałem zabezpieczaczem śrubek własnie od wysokości, i podczas któregoś lotu jedna z wysokości wykręciła mi się, wysunęła i ustawiła się pionowo do modelu... Ten lot kosztował mnie wiele zdrowia :shock: Nie radzę przezyć tego co ja;] (na szczęscie udało mi się wylądowac...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Z pewnością luz musi być duży bo ta benzyna daje na wolnych obortach dość duże drgania Dzięki za rade. A ile powinno być tego luzu, żeby przy wibracjach rura nie waliła w domek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artemis3 Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Nie trzeba oczywiście wycianć całego modelu ;] Ok 5 mm wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 8 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Musiałem zrobić nowe mocowanie tłumika. Mój KS ma średnicę 55mm a sklejka z wyciętym otworem z zestawu jest przygotowana pod tłumik MTW 70k. Mocowanie z zestawu. A tu przerobione z mniejszym otworem. Tłumik na swoim miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esceta Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Witam Z mojej wiedzy wynika,że mocowanie tłumika przedstawione na zdjeciu jest złe. Tłumiki KS mocuje sie na pierścieniu do tego celu służącym. Mocowanie w innych miejscach powoduje zagniecanie bardzo cienkich ścianek tłumika a nawet ich przetarcie . Wręga Twojej konstrukcji też jest nieprawidłowa. Silikonowe amortyzatory nie sa zamocowane(wysuną się pod wpływem drgań) a w dodatku zasłaniają całą przestrzeń uniemożliwiajac przepływ powietrza i chłodzenie tylnej części tłumika. Lepiej skopiować oryginalne mocowanie zmieniajac tylko średnicę otworu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 8 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Z mojej wiedzy wynika,że mocowanie tłumika przedstawione na zdjeciu jest złe. Tłumiki KS mocuje sie na pierścieniu do tego celu służącym. Mocowanie w innych miejscach powoduje zagniecanie bardzo cienkich ścianek tłumika a nawet ich przetarcie Zgadza się na tłumiku jest zgrubienie. Jednak u mnie ten tłumik siedzi ciasno w tym otworze, po przykręceniu do silnika nie da się go ruszyć w żadną stronę. Mimo to może dojść do wgniecenia i powinienem przesunąć tą wręgę na zgrubienie? Wręga Twojej konstrukcji też jest nieprawidłowa. Silikonowe amortyzatory nie sa zamocowane(wysuną się pod wpływem drgań) a w dodatku zasłaniają całą przestrzeń uniemożliwiajac przepływ powietrza i chłodzenie tylnej części tłumika Też się zgadza, amortyzatory spadały już przy wsuwaniu tłumika w otwór, ale złapałem klejem CA i teraz przy wsuwaniu, wysuwaniu nie spadają. A czy mogę załatwić sprawę wentylacji nawiercając dodatkowe otwory we wrędze w pobliżu tłumika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakubk Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Kolega Esceta dobrze radzi. Przy takim zamocowaniu silikon spadnie , a w tłumiku będą przetarcia po 5 lotach. Wentylacja tłumika bardzo potrzebna, można nawiercić lub powycinać. Czy tłumik ma swój oddzielny kanał , czy nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 8 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Ok. W takim razie przesuwam tą wręga do przodu na zgrubienie. Czy tłumik ma swój oddzielny kanał , czy nie ? Tłumik nie jest montowany w oddzielnym kanale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakubk Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Tłumik nie jest montowany w oddzielnym kanale. To koniecznie trzeba zadbać o dobrą wentylację całego kadłuba, bo inaczej w lecie elektronice może być gorąco. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 8 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 To koniecznie trzeba zadbać o dobrą wentylację całego kadłuba, bo inaczej w lecie elektronice może być gorąco. Jest wycięty otwór wentylacyjny w kadłubie. Mam jeszcze pytanie odnośnie mocowania tłumika. Czy tłumik powinien być tak zamocowany we wrędze, żeby miał możliwość minimalnego poruszania się, czy powinien siedzieć w niej na sztywno? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.