Smolek Opublikowano 4 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2023 Wraz z zakupem modelu stałem się posiadaczem tegoż silnika MVVS 35 IFS z rurą rezo. Sprzedający zapewniał, że wszystko OK i wystarczy nalać paliwa, naładować pakiety i 'w górę'. Nie mam jeszcze doświadczenia z benzyniakami, tylko żarowe do tej pory. Namęczyłem się z próbą odpalenia i w końcu sprawdziłem iskrę - a tu jej brak. Moduł zapłonowy Vlach EZ 1 TI wygląda na rozbierany (poprzedzierane naklejki-plomby). Teraz dopiero okazuje się 'jaki dobry zakup' zrobiłem. Pytanie: 1. czy ktoś naprawia takie moduły? 2. Ewentualnie czy jaki na podmianę, bo oryginalnego to już chyba nie dostanę? Na piaście są dwa magnesy w odstępie 180st. Teraz chyba moduły działają z jednym magnesem. 3. Jak sprawdzić czy warto w ten silnik inwestować? Przy przejściu przez GPZ jest takie dziwne stuknięcie jakby był jakiś luz na korbowodzie... może się okazać, że zainwestuję w moduł a silnik nie jest tego warty Dzięki za wszelkie sugestie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis Opublikowano 4 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2023 Skoro to twoja pierwsza benzyna i model z drugiej ręki to najlepiej byłoby spytać poprzedniego właściciela o wskazówki w odpaleniu ? O tym wiesz:" after 90 seconds of inactivity it automatically switches into the iniciative STAND OFF state"? Jakie masz zasilanie zapłonu? Stukanie w GPZ nie musi świadczyć o zużyciu, łożyska posiadają minimalny luz, co nie znaczy że można go ignorować - wszystko zależy jak jak duży on jest. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...