Skocz do zawartości

shock heli


f-150

Rekomendowane odpowiedzi

Prawdopodobnie zmiksowane z obrotami,wraz ze wzrostem obrotów zwiększa się wychylenie i przeciwdziała reakcji od śmigła.Bardzo sprytnie i prosto pomyślane.Trochę jak heli bez headlocka,wzrost obrotów wirnika głównego powoduje zmianę kąta natarcia śmigła ogonowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.