Skocz do zawartości

RWD-5


kris28

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety, ale odbiorniki firmy e-sky nie należą do rewelacyjnych. Są dwukrotnie tańsze od innych, ale i ich zasięg jest często dwukrotnie mniejszy. A nie ma chyba nic gorszego niż utrata kontroli nad modelem z powodu zasięgu. Mogę Ci sprzedać mojego rexa:

http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=15516

A tak poza tym to sprzęt podany przez przedmówcę jest jak najbardziej ok. Posiadam taki regulator, silnik, są dobrze wykonane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 70
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

W tych zestawach combo w zasadzie jest wszystko czego potrzebujesz, ale moim zdaniem troche sie w nich przeplaca, a i silnik i regultor nie sa wysokich lotow. ja polecilbym taki, sprawdzony przezemnie zestaw:

http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=5354&Product_Name=FC_28-22_Brushless_Outrunner__1200kv

I regulator

http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6456

czyli regulator "supersimple".

razem 14$ do tego smiglo 10x4,7SF

I propsaver za kilka centow.

warto kupic drugi silnik, bo krety nie spia..

 

 

Baxter

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I slusznie, bo z dzwonkow na UH, ten jest najbatdziej odpowiedni. Jest przeznaczony do napedu smigla 10 calowego, ktore powinno napedzac RWD, smiglo 9 calowe jest nieco za male. A przy tym jest 5$ tanszy, mozna sobie cos za te pieniazki dokupic... Np drugi silnik, bo dzwonki wieczne nie sa.

Aha i polecam od razu lepsze smiglo, bo te to sa jednorazowki..

 

baxter

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wart, zamontuj wszystko, wywaz samolot. jezeli masz obawy co do swojej pracy to posc go z reki, ale ze zdjetym smiglem, nad wysoka trawa., taka z 15 cm. Zreszta mozesz zrobic tak ( ja tak robilem). najpierw wyzuc go staojac na kucki, z wysokosci pol metra, zobaczysz czy prosto leci, wytrymujesz go w nadajniku i jak bedzie ci ladnie szybowal przystapisz do proby startu. W montazu silnika b. wazny jest sklon silnika w dol. te silniki ktore ci proponowalismy daja modelowi duzy zapas mocy, wiec moze sie zdarzyc ze po starcie zadrze ci bartdzo mocno w gore, nie odejmuj gazu, pozwol mu sie wspinac, delikatnie zciagajac go sterem wysokosci w dol DELIKATNIE!!!, Potem jek nabierzesz wysokosci wytrymuj w locie bez silnika. jezeli po dodaniu gazu bedzie mocno zadzieral, znaczy sie silik musi miec duzy sklon w dol.

 

baxter

P.S.

Zmontuj caly platowiec. jak masz obawy to pomoge ci go "oblatac". tez z Poznania jestem. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.