Skocz do zawartości

Zapłon w silniku rotacyjnym


Grzesiek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

O jakim konkretnie piszesz bo jak z wirującymi cylindrami to bardzo prosto. cewka na korpusie razem z przerywaczem, trochę przewodu i ślizg do świec, czyli jak cylinder przyjdzie na swoja kolejkę zapłonu to będzie połączony poprzez ślizg z właściwa swiecą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.