Skocz do zawartości

RWD-5


mati_299

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

 

Jestem początkujący w tematyce samolotów, bo na heli troszkę się znam.

 

Po paru godzinach dziennie spędzonych na tym forum postanowiłem zbudować samolot RWD-5, mam już za sobą parę modeli depronowych ale bez silnika takich tylko do rzucania i szybowiec JASKÓŁKA M lecz to też tylko szybowiec do rzucania.

 

Zakupiłem już wszystkie materiały do budowy, mam plany i.... no właśnie jakie wyposażenie RC :(

 

Wiem, że zaraz zaczną co niektórzy pisać że to było na forum i wystarczy poszukać,

dlatego mówię że SZUKAŁEM ale nie mogłem znaleźć jakiejś jednoznacznej propozycji.

 

Chodzi mi tu oczywiście o wyposażenie całkowite zaczynając od silnika kończąc na (nie wiem jak się one nazywają) tych pręcikach co łączą orczyk serwa ze sterem.

 

Posiadam aparaturę e-sky ( 0404, 4 kanałową ) i ładowarkę też e-sky do pakietów.

 

Dlatego proszę osoby znające się na temacie o podanie listy zakupów jakie muszę zrobić żebym mógł latać moim trenerkiem i nie udzielanie się osób których posty będą wyglądać "jest to na forum", "google nie boli" czy innych nic nie wnoszących do tematu wypowiedzi.

 

Pozdrawiam,

Mateusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego proszę osoby znające się na temacie o podanie listy zakupów jakie muszę zrobić żebym mógł latać moim trenerkiem i nie udzielanie się osób których posty będą wyglądać "jest to na forum", "google nie boli" czy innych nic nie wnoszących do tematu wypowiedzi.

 

A co wnosi do oczekiwanej przez ciebie pomocy twój post? Myślisz, że oprócz Alkraj'a wszyscy jesteśmy janowidzami? Inny sprzęt jest zalecany do modelu o rozp 200cm, a inne do modelu o rozp. 100cm. Spróbuj na poczatku okreslić przewidywane rozmiary twego modelu, wtedy pewnie ułatwisz zadanie udzielającym rad.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.