robloz Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Po ostatnim krecie zapomniałem odpiąć od akumulatora układu do kontroli napięcia .Dzisiaj to zauważyłem i po pomiarze cel mam taki wynik: 4.06v, 0.36v, 1.09v. Można ładować czy to już złom? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meteor Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Możesz spróbować małym prądem podnieść cele do 3V a później włączyć tryb li-pol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diem Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Ja tak reanimowalem, udalo sie jednak cele nie rozladowuja sie rowno, z 2200 zostalo 1800 a jedna cela padla. Szczerze mowiac to walnalem tym w kąt i kupilem nowy pakiet bo szkoda modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Można podnieść cele (każdą z osobna )podpinając koszyczek z czterema paluszkami i kontrolować miernikiem.Po osiągnięciu ok 3V na celi dopiero całość pod ładowarkę.Podpięcie w stanie tak rozładowanym z powoduje pojawienie się błędu na ładowarce i nie będzie ładować.Pojemność na pewno spadnie ale będzie żył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.