Skocz do zawartości

Piper PA-18 Super Cub 1:3 z zestawu Aeromax


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Koledzy, czy ktoś używał takiego  zestawu do wykonania popychaczy ? Podpowiedzcie  mi czym kleić pręt węglowy do tych aluminiowych końcówek ? Pręt wchodzi tak ciasno, że i bez kleju ciężko go wyjąć 🤣 . Czy wystarczy po włożeniu pręta zakropić CA czy może posmarować pręt klejem i go wcisnąć? Może jeszcze inaczej to robicie by osiągnąć trwałe i mocne połączenie? 

 

IMG_20250529_225214.thumb.jpg.d2a480bfc095d4be692b791a78cf787b.jpg  IMG_20250530_072111.thumb.jpg.c2e576aa416786abc6f7610a22c463ef.jpg

Opublikowano

Bardzo dobry zestaw końcówek popychaczy. Stosuję od wielu lat w dużych modelach. Z tym, że montuję na żywicę 5-min. oraz kołkuję poprzecznie prętem węglowym gr. 1mm. Jeszcze lepsze są końcówki mosiężne ale obie dobrze dają się przewiercić wiertłem 1mm.

Końcówki Popychaczy.png

  • Dzięki 1
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Cóż jak ten czas leci ... minęło kolejne 5 miesięcy, a ja byłem pochłonięty projektem e46 ...marzenie syna. Jak to w aucie 20 letnim zawsze jest coś do zrobienia, szczególnie po zakupie 🤣. Więc zamiast w modelarni siedziałem w kanale....

 

IMG_20250711_171716.jpg.0f10e47b7a893c2f913c243fdb8947f2.jpg 

 

No więc po wielu miesiącach dopiero wczoraj znalazłem babola, którego popełniłem przy budowie skrzydeł . Nie zauważyłem tego, ani przy pracach konstrukcyjnych, ani przy kryciu, nawet przy montażu wsporników. Choć coś mi nie pasowało bo rozpórki poziome wychodziły mi o różnej długości  🤣. Ciekawe czy Wy zauważycie co jest nie tak ?? Cóż będzie trzeba poprawić. Poniżej zdjęcia z cyklu znajdź różnicę 🙃

 

IMG_20251027_212955.thumb.jpg.70b6a1e2a4294dea8272cd22a1144c4c.jpg     IMG_20251027_212935.thumb.jpg.ae18271882a40067f093baaba5dcdd82.jpg 

 

IMG_20251027_212846.thumb.jpg.d12aa262a134f711af37a2c02bf0669e.jpg

 

 

  • Lubię to 1
Opublikowano
11 minut temu, KingRaven napisał:

Hehe, też tak mam! Tylko trochę starszy

Mustang to akurat moje marzenie ... piękny klasyk

Opublikowano
1 godzinę temu, KRY3 napisał:

 

No więc po wielu miesiącach dopiero wczoraj znalazłem babola, którego popełniłem przy budowie skrzydeł . Nie zauważyłem tego, ani przy pracach konstrukcyjnych, ani przy kryciu, nawet przy montażu wsporników. Choć coś mi nie pasowało bo rozpórki poziome wychodziły mi o różnej długości  🤣. Ciekawe czy Wy zauważycie co jest nie tak ?? Cóż będzie trzeba poprawić. Poniżej zdjęcia z cyklu znajdź różnicę 

 

 

 Ja wiem, wiem!!! Rozstaw węzłów mocujących zastrzały główne jest różny dla każdego skrzydła. Jeżeli wygrałem i nagrodą byłby ten Mustang to chętnie taka nagrodę odebrałbym od fundatora... Zaś co do Mustanga... Niewielu wie, że prawdziwe amerykańskie Mustangi w swoich pasach bezpieczeństwa posiadają elementy sprężyste, wykonane ze specjalnego stopu metalu, które pochłaniają energię kinetyczną w czasie napinania pasów podczas zderzenia samochodu. Te elementy sprężyste są wykorzystane w konstrukcji foteli w pojazdach opancerzonych, tym razem do pochłaniania energii od wybuchu min przez co chronią kręgosłupy żołnierzy.

  • Lubię to 1
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.