Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. KRY3 Opublikowano 21 Maja Autor Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 21 Maja Dawno nie było relacji z postępów w budowie 🙂... nie wiem czy ten czas tak szybko leci, czy ja mam coraz wolniejsze ruchy (SKS) 🤣. Ale do rzeczy ... ostatnio udało się zamontować serwa, pomalować skrzydła i trochę popracować nad elektroniką i montażem instalacji paliwowej, a dokładniej zbiorników : paliwowego i dymu. A wszystko wygląda tak: 12
KRY3 Opublikowano 30 Maja Autor Opublikowano 30 Maja Koledzy, czy ktoś używał takiego zestawu do wykonania popychaczy ? Podpowiedzcie mi czym kleić pręt węglowy do tych aluminiowych końcówek ? Pręt wchodzi tak ciasno, że i bez kleju ciężko go wyjąć 🤣 . Czy wystarczy po włożeniu pręta zakropić CA czy może posmarować pręt klejem i go wcisnąć? Może jeszcze inaczej to robicie by osiągnąć trwałe i mocne połączenie?
stan_m Opublikowano 30 Maja Opublikowano 30 Maja Bardzo dobry zestaw końcówek popychaczy. Stosuję od wielu lat w dużych modelach. Z tym, że montuję na żywicę 5-min. oraz kołkuję poprzecznie prętem węglowym gr. 1mm. Jeszcze lepsze są końcówki mosiężne ale obie dobrze dają się przewiercić wiertłem 1mm. 1
KRY3 Opublikowano Wtorek o 10:22 Autor Opublikowano Wtorek o 10:22 Cóż jak ten czas leci ... minęło kolejne 5 miesięcy, a ja byłem pochłonięty projektem e46 ...marzenie syna. Jak to w aucie 20 letnim zawsze jest coś do zrobienia, szczególnie po zakupie 🤣. Więc zamiast w modelarni siedziałem w kanale.... No więc po wielu miesiącach dopiero wczoraj znalazłem babola, którego popełniłem przy budowie skrzydeł . Nie zauważyłem tego, ani przy pracach konstrukcyjnych, ani przy kryciu, nawet przy montażu wsporników. Choć coś mi nie pasowało bo rozpórki poziome wychodziły mi o różnej długości 🤣. Ciekawe czy Wy zauważycie co jest nie tak ?? Cóż będzie trzeba poprawić. Poniżej zdjęcia z cyklu znajdź różnicę 🙃 1
KingRaven Opublikowano Wtorek o 10:32 Opublikowano Wtorek o 10:32 Hehe, też tak mam! Tylko trochę starszy😊 3
KRY3 Opublikowano Wtorek o 10:47 Autor Opublikowano Wtorek o 10:47 11 minut temu, KingRaven napisał: Hehe, też tak mam! Tylko trochę starszy Mustang to akurat moje marzenie ... piękny klasyk
stan_m Opublikowano Wtorek o 12:16 Opublikowano Wtorek o 12:16 1 godzinę temu, KRY3 napisał: No więc po wielu miesiącach dopiero wczoraj znalazłem babola, którego popełniłem przy budowie skrzydeł . Nie zauważyłem tego, ani przy pracach konstrukcyjnych, ani przy kryciu, nawet przy montażu wsporników. Choć coś mi nie pasowało bo rozpórki poziome wychodziły mi o różnej długości 🤣. Ciekawe czy Wy zauważycie co jest nie tak ?? Cóż będzie trzeba poprawić. Poniżej zdjęcia z cyklu znajdź różnicę Ja wiem, wiem!!! Rozstaw węzłów mocujących zastrzały główne jest różny dla każdego skrzydła. Jeżeli wygrałem i nagrodą byłby ten Mustang to chętnie taka nagrodę odebrałbym od fundatora... Zaś co do Mustanga... Niewielu wie, że prawdziwe amerykańskie Mustangi w swoich pasach bezpieczeństwa posiadają elementy sprężyste, wykonane ze specjalnego stopu metalu, które pochłaniają energię kinetyczną w czasie napinania pasów podczas zderzenia samochodu. Te elementy sprężyste są wykorzystane w konstrukcji foteli w pojazdach opancerzonych, tym razem do pochłaniania energii od wybuchu min przez co chronią kręgosłupy żołnierzy. 1
KingRaven Opublikowano Wtorek o 14:21 Opublikowano Wtorek o 14:21 zła szerokość zastrzałów! jedno masz bliżej lotki 🙃
Rekomendowane odpowiedzi