Ares Opublikowano 18 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia Witam , Wiem ,że to na dzisiejsze czasy trochę przeżytek ale jako ,że posiadam w swoich zapasach prawie nowe serwa tzw. standard ( leżą już dobre 15 lat ) i wolny silnik o pojemności 7,5cm chodzi mi po głowie zakup takiego oto prostego modelu. Cena w sumie nie najgorsza ale jestem ciekawy waszej opini o tym modelu. Czy ktoś może posiada albo posiadał ten model i może napisać coś więcej szczególnie jeśli chodzi o jakość zestawu? Przydałby mi się taki treningowy dolnopłat z podwoziem ale nie wiem czy warto bo zestawy potrafią być różnej jakości. Wiele lat buduję swoje modele od podstaw i dlatego nie orientuję się jak to jest na rynku ARF. Każda informacja na temat tego modelu będzie pomocna , pozdrawiam. https://nastik.pl/produkt/seagull-40-low-wing-trainer-arf/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amadi Opublikowano 18 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia Z tego co słyszałem, to modele tej firmy latają dość topornie. Nie wiem jak jest z trenerami ale słyszałem i widziałem, że EDGE tej firmy lata dość szybko, tak samo ja chyba EXTRA 1,8m. Takie zachowanie mają akrobaty, z tego co wiem, ale może trenerki są lepsze. Tak jak mówisz, niech wypowie się ktoś kto ma ten model lub inny z tej firmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ares Opublikowano 18 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 6 minut temu, Amadeusz_Modelarz napisał: Z tego co słyszałem, to modele tej firmy latają dość topornie. Nie wiem jak jest z trenerami ale słyszałem i widziałem, że EDGE tej firmy lata dość szybko, tak samo ja chyba EXTRA 1,8m. Takie zachowanie mają akrobaty, z tego co wiem, ale może trenerki są lepsze. Tak jak mówisz, niech wypowie się ktoś kto ma ten model lub inny z tej firmy. Amadeusz, jeśli będzie szybko latał to nie problem bo silnik 7,5cm który posiadam ma 1, 7 KM więc poradzi sobie z tym. Ja też nie boję się szybkości ale zastanawiam się jak to jest z jakością . Zestawy niskiej jakości potrafią się dosłownie rozkleić w powietrzu dlatego wrzuciłem zapytanie. Przydałby się model "pod Leszno" na podwoziu a budować od podstaw narazie nie mam czasu . Nie wiem czy go kupię ale w każdym razie biorę to pod uwagę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amadi Opublikowano 18 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia No tak. W tej skali najlepiej chyba trenerka bo makieta może gorzej latać, a i z ręki nie każda pójdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enter1978 Opublikowano 18 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia Ja miałem extrę 1,8m, od chmurki do chmurki latał nie najgorzej , z lataniem na silniku radził sobie raczej słabo , mało stabilny , byc może dla tego że był ciężki , model 1,8m ważył 6kg. Wykonanie raczej w stylu szybko i tanio, podczas rozpakowywania nowego modelu z kartonu coś wypadło z skrzydła i latał bez tego drewienka , nawet nie wiem co i gdzie to było. Rozbierałem skrzydło , i naddatki balsy wygladały jak by były cięte brzeszczotem , byle jak , poszarpane krawędzie. Ale całość modelu wyglądała bardzo ładnie , model ładnie oklejony był , nigdy nic się nie złamało , nie rozkleiło , jak na pierwszy model benzynowy był OK , była radość a to w czym nie domagał i tracił stabilnośc i tak mi nie robiło różnicy bo byłem na takim etapie że nawet jak by był super latającym modelem to i tak nie umiał bym skorzystać z możliwości modelu. Moja extra tez była w niesamowicie atrakcyjnej i niespotykanej cenie , budowana w stylu szybko i tanio ale i tak z pod folii nie było tego widać , wydaje mi się że jak się nie stawia zbyt wygórowanych wymagań co do tego modelu to warto się tym producentem zainteresować. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ares Opublikowano 18 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 1 godzinę temu, enter1978 napisał: Ja miałem extrę 1,8m, od chmurki do chmurki latał nie najgorzej , z lataniem na silniku radził sobie raczej słabo , mało stabilny , byc może dla tego że był ciężki , model 1,8m ważył 6kg. Dzięki Wiesław za rzeczową i wyczerpującą opinię. Skoro model 1,8m ważył 6kg to dosyć dużo. Ja modele buduję sam i mam ten komfort ,że wiem jak każdy element jest wykonany i jak robię wszystko solidnie to potem jest pewność ,że nic się nie rozklei itp. Dlatego do gotowców podchodzę jak do jeża ale wiadomo, czasu w sumie mało a skoro serwa i silnik leżą to można by w miarę tanio mieć ładnego dolnopłata , oczekiwania moje dotyczą głównie niezawodności: jeśli model jest prosty bez zwichrzeń i solidnie sklejony reszta tzn. estetyka wykonania czy wygląd nie ma dla mnie dużego znaczenia. Jednym słowem ma być niezawodny i mieć przyzwoite własności lotne. Wiadomo ,żę za 700zł nie można oczekiwać niewiadomo czego zwłaszcza ,że to treningowy dolnopłat a nie model z najwyższej półki. Generalnie zawsze byłem i jestem zdania ,że najlepiej sobie zrobić model od podstaw samodzielnie jednak nie zawsze jest na to czas i siły . Dzięki i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amadi Opublikowano 18 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia Trener nie musi mieć aż takiej duże wytrzymałości jak akrobat i ciężej jest w tej konstrukcji coś popsuć. To rodzaj dość popularnych konstrukcji i dość prostej w konstrukcji więc myślę, że model wydaje się fajny. Tak lata ten model: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi