Ares Opublikowano 18 Kwietnia Opublikowano 18 Kwietnia Witam , Wiem ,że to na dzisiejsze czasy trochę przeżytek ale jako ,że posiadam w swoich zapasach prawie nowe serwa tzw. standard ( leżą już dobre 15 lat ) i wolny silnik o pojemności 7,5cm chodzi mi po głowie zakup takiego oto prostego modelu. Cena w sumie nie najgorsza ale jestem ciekawy waszej opini o tym modelu. Czy ktoś może posiada albo posiadał ten model i może napisać coś więcej szczególnie jeśli chodzi o jakość zestawu? Przydałby mi się taki treningowy dolnopłat z podwoziem ale nie wiem czy warto bo zestawy potrafią być różnej jakości. Wiele lat buduję swoje modele od podstaw i dlatego nie orientuję się jak to jest na rynku ARF. Każda informacja na temat tego modelu będzie pomocna , pozdrawiam. https://nastik.pl/produkt/seagull-40-low-wing-trainer-arf/
Amadi Opublikowano 18 Kwietnia Opublikowano 18 Kwietnia Z tego co słyszałem, to modele tej firmy latają dość topornie. Nie wiem jak jest z trenerami ale słyszałem i widziałem, że EDGE tej firmy lata dość szybko, tak samo ja chyba EXTRA 1,8m. Takie zachowanie mają akrobaty, z tego co wiem, ale może trenerki są lepsze. Tak jak mówisz, niech wypowie się ktoś kto ma ten model lub inny z tej firmy.
Ares Opublikowano 18 Kwietnia Autor Opublikowano 18 Kwietnia 6 minut temu, Amadeusz_Modelarz napisał: Z tego co słyszałem, to modele tej firmy latają dość topornie. Nie wiem jak jest z trenerami ale słyszałem i widziałem, że EDGE tej firmy lata dość szybko, tak samo ja chyba EXTRA 1,8m. Takie zachowanie mają akrobaty, z tego co wiem, ale może trenerki są lepsze. Tak jak mówisz, niech wypowie się ktoś kto ma ten model lub inny z tej firmy. Amadeusz, jeśli będzie szybko latał to nie problem bo silnik 7,5cm który posiadam ma 1, 7 KM więc poradzi sobie z tym. Ja też nie boję się szybkości ale zastanawiam się jak to jest z jakością . Zestawy niskiej jakości potrafią się dosłownie rozkleić w powietrzu dlatego wrzuciłem zapytanie. Przydałby się model "pod Leszno" na podwoziu a budować od podstaw narazie nie mam czasu . Nie wiem czy go kupię ale w każdym razie biorę to pod uwagę. 1
Amadi Opublikowano 18 Kwietnia Opublikowano 18 Kwietnia No tak. W tej skali najlepiej chyba trenerka bo makieta może gorzej latać, a i z ręki nie każda pójdzie.
enter1978 Opublikowano 18 Kwietnia Opublikowano 18 Kwietnia Ja miałem extrę 1,8m, od chmurki do chmurki latał nie najgorzej , z lataniem na silniku radził sobie raczej słabo , mało stabilny , byc może dla tego że był ciężki , model 1,8m ważył 6kg. Wykonanie raczej w stylu szybko i tanio, podczas rozpakowywania nowego modelu z kartonu coś wypadło z skrzydła i latał bez tego drewienka , nawet nie wiem co i gdzie to było. Rozbierałem skrzydło , i naddatki balsy wygladały jak by były cięte brzeszczotem , byle jak , poszarpane krawędzie. Ale całość modelu wyglądała bardzo ładnie , model ładnie oklejony był , nigdy nic się nie złamało , nie rozkleiło , jak na pierwszy model benzynowy był OK , była radość a to w czym nie domagał i tracił stabilnośc i tak mi nie robiło różnicy bo byłem na takim etapie że nawet jak by był super latającym modelem to i tak nie umiał bym skorzystać z możliwości modelu. Moja extra tez była w niesamowicie atrakcyjnej i niespotykanej cenie , budowana w stylu szybko i tanio ale i tak z pod folii nie było tego widać , wydaje mi się że jak się nie stawia zbyt wygórowanych wymagań co do tego modelu to warto się tym producentem zainteresować. 1
Ares Opublikowano 18 Kwietnia Autor Opublikowano 18 Kwietnia 1 godzinę temu, enter1978 napisał: Ja miałem extrę 1,8m, od chmurki do chmurki latał nie najgorzej , z lataniem na silniku radził sobie raczej słabo , mało stabilny , byc może dla tego że był ciężki , model 1,8m ważył 6kg. Dzięki Wiesław za rzeczową i wyczerpującą opinię. Skoro model 1,8m ważył 6kg to dosyć dużo. Ja modele buduję sam i mam ten komfort ,że wiem jak każdy element jest wykonany i jak robię wszystko solidnie to potem jest pewność ,że nic się nie rozklei itp. Dlatego do gotowców podchodzę jak do jeża ale wiadomo, czasu w sumie mało a skoro serwa i silnik leżą to można by w miarę tanio mieć ładnego dolnopłata , oczekiwania moje dotyczą głównie niezawodności: jeśli model jest prosty bez zwichrzeń i solidnie sklejony reszta tzn. estetyka wykonania czy wygląd nie ma dla mnie dużego znaczenia. Jednym słowem ma być niezawodny i mieć przyzwoite własności lotne. Wiadomo ,żę za 700zł nie można oczekiwać niewiadomo czego zwłaszcza ,że to treningowy dolnopłat a nie model z najwyższej półki. Generalnie zawsze byłem i jestem zdania ,że najlepiej sobie zrobić model od podstaw samodzielnie jednak nie zawsze jest na to czas i siły . Dzięki i pozdrawiam.
Amadi Opublikowano 18 Kwietnia Opublikowano 18 Kwietnia Trener nie musi mieć aż takiej duże wytrzymałości jak akrobat i ciężej jest w tej konstrukcji coś popsuć. To rodzaj dość popularnych konstrukcji i dość prostej w konstrukcji więc myślę, że model wydaje się fajny. Tak lata ten model: 1
Rekomendowane odpowiedzi