pedro Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 jak najbardziej przypomina oryginał i naprawdę robi wrażenie w locie... 2 m rozpiętości :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blondynixx Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Dzięki, chyba sprawię se taki, tyle że bez 'firmowych' bebechów :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Bardzo dobry pomysł, kup sobie jakiś tani dzwonek, regiel 20A, 4 serwa i odbiornik. Fabryczne wyposażenie nie jest najlepszej jakości :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaweek Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Witam nie chce zakladac nowego tematu wiec podpinam sie pod ten Mam zamiar kupic na poczatek asw-28 RTF co mnie do tego modelu przekonuje to- CENA poczytalem ze lepiej owszem kupic EG + osprzet ale za EG juz z w miare dobrym osprzetem trzeba dac ~1500 zl... ASW zamknie sie w 650 zl ( w tym drugi pakiet akumulatorow, zapasowe smiglo, i kilka gadgetow aby pozniej nie dokupowac) chcialem odrazu dokupic po przeczytani kilku postow o problemach glownie z regulatorami-- inny -lepszy niestety po szybkiej konsultacji pan w www.modele.sklep.pl oznajmil mi ze regulator w ASW jest na stale zespolony z silnikiem ( tzn polaczony kablem bez konektorow ) wiec aby zastosowac cos innego trzeba ciac kable- a w razie awari elektroniki gwarancja juz nie bedzie obejmowala...) tak wiec prosze o rade- ilu osobom upalili sie te regulatory ( przy normalnym uzytkowaniu- Pan ze sklepu zarzeka sie zie juz duzo tych modeli sprzedali i reklamacji bylo bardzo malo- a jezeli juz sie pala te regulatory to zazwyczaj z winy urzytkownikow- powiedzial mi ze wystarczy choc na chwile odpalic silnik- na zablokowanym smigle i regulator idzie z dymem... faktycznie sa one na styk pod te silniki i nie maja zabezpieczen przeciazeniowych jezeli faktycznie te osprzety sa tak wadliwe ze wiecej sie psuje niz lata- lepiej juz kupic inny sprzet- prosze o rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Pan ze sklepu zawsze bedzie chwalił swój towar, ale niestety wyposażenie od Pelikana jest marne Lepiej dołóż (parę groszy) i kup osobno elektronikę. Serwa i odbiornik u mnie wytrzymują dosyć długo, ale regulator i silnik już wymieniłem. To większy wydatek na początek, ale jeśli zamierzasz się w to bawić, to na pewno opłaca się kupić lepszą aparature i całą reszte wyposażenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Witam Proponuję kupić Elektro Junior S Graupnera - 460zł. (z silnikiem, kołpakiem i łopatkami śmigła) TUTAJ 4x sewrwo Tower Pro SG 91R - 96zł. TUTAJ 1x regulator Tower Pro Mag 8 30A - 60zł TUTAJ Aparatura Hitec Zebra Pro FM 35MHz - 290zł. (pełnozasięgowa +/- 1500m) TUTAJ i masz zestaw z pożądnym osprzętem i o nic nie musisz się matrwić, którym będziesz latał aż do znudzenia i "przesiadki" na inny (większy, lepszy, konstrukcyjny) model. Junior lata fantastycznie, spokojnie, jest przewidywalny i na termikę da się załapać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaweek Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 wiem ze bedzie to lepszy model ale juz kosztuje 2x wiecej... trzeba dodac 2x lipol- jakies 180-200 zl ladowarka- jakas prosta 80 zl czyli mamy 1.200,- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlmtb Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Witam nie chce zakladac nowego tematu wiec podpinam sie pod ten Mam zamiar kupic na poczatek asw-28 RTF co mnie do tego modelu przekonuje to- CENA poczytalem ze lepiej owszem kupic EG + osprzet ale za EG juz z w miare dobrym osprzetem trzeba dac ~1500 zl... ASW zamknie sie w 650 zl ( w tym drugi pakiet akumulatorow, zapasowe smiglo, i kilka gadgetow aby pozniej nie dokupowac) chcialem odrazu dokupic po przeczytani kilku postow o problemach glownie z regulatorami-- inny -lepszy niestety po szybkiej konsultacji pan w www.modele.sklep.pl oznajmil mi ze regulator w ASW jest na stale zespolony z silnikiem ( tzn polaczony kablem bez konektorow ) wiec aby zastosowac cos innego trzeba ciac kable- a w razie awari elektroniki gwarancja juz nie bedzie obejmowala...) tak wiec prosze o rade- ilu osobom upalili sie te regulatory ( przy normalnym uzytkowaniu- Pan ze sklepu zarzeka sie zie juz duzo tych modeli sprzedali i reklamacji bylo bardzo malo- a jezeli juz sie pala te regulatory to zazwyczaj z winy urzytkownikow- powiedzial mi ze wystarczy choc na chwile odpalic silnik- na zablokowanym smigle i regulator idzie z dymem... faktycznie sa one na styk pod te silniki i nie maja zabezpieczen przeciazeniowych jezeli faktycznie te osprzety sa tak wadliwe ze wiecej sie psuje niz lata- lepiej juz kupic inny sprzet- prosze o rade Choć jestem "ojcem" tego wątku to poradzę ci spróbuje to zamiast ASW http://www.modelarnia.pl/sklep/index.php?p3255,tulix-art-rc-system Widziałem ten model w locie i na lotnisku oraz oglądałem w sklepie. Moim zdaniem lata o wiele lepiej niż ASW. Jest bardziej masywny, więc i więcej wytrzyma. Śmigło chowane w kadłubie gwarantuje przetrwanie zespołu napędowego nawet przy największej kraksie. Poza tym model wygląda bardziej skalowo i tak też zachowuje się w powietrzu. Cena nieznacznie większa niż ASW 28 ale się opłaca. Tu wersja z radiem w lepsze cenie niż w Modelarni http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=39_73&products_id=6082 Tu jest filmik z lotów tym modelem a tu możesz zobaczyć jak startować tym szybowcem tak jak samolotem Polecam bo model lepszy od ASW i EG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaweek Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 W sumie fajny model jedynie co mnie martwi 1. ten dziwny uklad chowania silnika... czy oby napewno on dziala jak powinien? 2. chyba kolega z CZ nie jest zniego zadowolony.. 3, przy moich umiejetnosciach- brak czesci zamiennych to tyle minusow plus na filmiku widac ze pieknie lata czy ktos z forumowiczow ma z nim jakies obycie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 poczytaj jeszcze o MINI MAGu Multiplexu... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Witam Sławek prawda jest taka, że jak chcesz mieć dobrze latający model z aparaturą, która nie gubi zasięgu i będzie ją można wykorzystać do innych, kolejnych modeli (podobnie jak pakiety akumulatorów, regulator, ewentualnie silnik), to musisz przygotować się na wydatek ok. 1000zł. Jasne, jest wiele ofert typu RTF (Ready To Fly - gotowy do lotu) ale z reguły modele te częściej leżą na warsztacie i są modyfikowane jak latają. Aparatury do nich dołączane to sprzęt do latania wkoło domu (zasięg max. 300m). Niestety to hobby daje dużo frajdy ale również pochłania trochę kasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlmtb Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 jedynie co mnie martwi 1. ten dziwny uklad chowania silnika... czy oby napewno on dziala jak powinien? Cudów nie ma to nadal tylko chińska zabawka i takie kwiatki mają miejsce, ale założę się, że nieskładające się śmigło przejdzie w ramach reklamacji a płonący regulator czy silnik w ASW już nie, bo w sklepie usłyszysz, że włączyłeś śmigło, kiedy model leżał na ziemi lub coś w tym stylu. przy moich umiejetnosciach- brak czesci zamiennych Co do części zamiennych to pytałem i w Modelarni.pl mają pełny wybór. Są kadłuby, skrzydła, stateczniki i kabinki. Ceny nieznacznie wyższe niż części do ASW. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaweek Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 1. mini mag jak najbardziej dobry wybor- ale ja chce szybowca jakos zawsze lubialem tego typu modele pozatym tez trzeba osprzet oddzielnie kupowac itd 2. dokladnie spalone regulatory- ale mozna kupic lepszej jakosci regulator i silnik za mala kaske- ale znow opinie o wlasciwosciach lotnych ASW... naprawde one duzo gorzej sie zachowuja niz np EG ?????? jedynie co przemawia za ASW to jego wyglad i cena... ehhh 3. oooo zasieg aparatury pelikana to tylko 300 m? ;/ kolejny zonk????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlmtb Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 dokladnie spalone regulatory- ale mozna kupic lepszej jakosci regulator i silnik za mala kaske Problem w tym, że w ASW jest tak mało miejsca, że żaden inny (mocniejszy) regulator nie wejdzie ale znow opinie o wlasciwosciach lotnych ASW... naprawde one duzo gorzej sie zachowuja niz np EG ?????? jedynie co przemawia za ASW to jego wyglad i cena... ehhh Co do EG to pewnie lata lepiej, ale wygląda jak kij od szczotki z przyczepioną deską do prasowania oooo zasieg aparatury pelikana to tylko 300 m? ;/ kolejny zonk????? Zasięg radia jest znacznie większy niż 300m. Nie sprawdzałem maksymalnego, ale myślę, że na 500m spokojnie wystarcz, bo na taką wysokość udało mi się wyholować model. Co ciekawa ta tania aparatura jeszcze nigdy mnie nie zawiodła a np. taki Graupner MX-12 powalił mi model i dość często łapie zanucenia dla tego dokupiłem moduł na 2,4GHz i wychodzę z częstotliwości 35mHz. Wadą taniego radia jest totalny brak jakichkolwiek funkcji, czyli latanie bez żadnych ekipo i mikserów, ale spokojnie daje się to przeżyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaweek Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Czyli sprawa jest jasna- na poczatek ASW wystarczy aparaturka prosta- i to dla mnie bedzie mysle dobrze- na poczatek nie pogubie sie w funkcjach jezeli faktycznie regulator sie zysra wymieni sie zestaw i po sprawie- aczkolwiek odrazu postaram sie zrobic chlodzenie w kabince- czekam na dostawe tych modeli i pojade kupic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Problem w tym, że w ASW jest tak mało miejsca, że żaden inny (mocniejszy) regulator nie wejdzie Darek zgadzam się, że chcąc coś ułożyć w kabinie ASW trzeba się trochę namęczyć, ale da rade u siebie mam Danama 25A i wchodzi tak samo, praktycznie na wcisk jak oryginalny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej Ritmann Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Wczoraj odbył się oblot nowego asw. Kupiłem arf a dostałem rtf więc co do wypos. wszystko jasne. Wyważenie na dźwigarze, po wyrzuceniu z ręki bez silnika pięknym szybem kładzie się na trawie. Co stwierdziłem po oblocie, to fakt, że śrubeczka trzymająca orczyk SW się poluzowała. najlepsze jest to, że fakt braku steru wysokości wyszedł dopiero przy rozkładaniu modelu do pudełka. dziwne ale nie odczułem w locie tego. Model ma oklejone skrzydła taśmą pakową, na lotkach wzmacnianą, kadłub jest tylko w części ogonowej i statecznikowej oklejony i dodatkowo spód pod kabinką. Wkleiłem dodatkowy węgiel na długości ogona. Super maszyna, nie odnotowałem żadnego blokowania się bowdenów, czy innych przypadków kolegów. Zastanawiam się nad wycięciem chłodzenia regulatora i pakietu.dzisiaj kolejne loty mam nadzieję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Witam! mam pytanie odnośnie śmigła w tym modelu. dotychczas jakos mi to nie przeszkadzało, ale z czasem zauważyłem ze spadają przez to osiągi, a mianowicie, nie zamykają mi się łopatki śmigła, założyłem gumkę, coby ściągała je do kadłuba, założyłem ją nawet na dwa razy(dość ciasno) i nadal od pędu powietrza się kręcą. jak macie w swoich szybowcach? Czy moze to byc wina regla od heli-autorotacja(bo takowy mam zamontowany z braku oryginalnego)? nie wiem jak ustawić hamulec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buwi777 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Czy moze to byc wina regla od heli-autorotacja(bo takowy mam zamontowany z braku oryginalnego)? nie wiem jak ustawić hamulec TAK i co więcej mamy odpowiedzieć :?: Resztę napisałeś sam :idea: :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek-bart Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Witam .Mozliwe , że ustawienie regulatora (haulec włączyć) możesz z aparatury , w następiujący sposób: 1. ustawiasz drążek gazu na max. wychylenie 2. włączasz aparaturę 3. podpinasz zasilanie w modelu (lub włączasz włącznik w modelu , zależy jak masz rozwiązane .) 4 złyszysz 1 bip 5. gaz dajesz na minimum , powinieneś usłyszeć znowu bip . 6. odpinasz zasilanie w modelu 7. wyłączasz aparaturę . 8. Włączasz aparaturę normalnie , podpinasz zasilanie w modelu . Powinieneś usłyszeć 2 razy bip . Hamulec włączony I to tyle . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.