Skocz do zawartości

górnopłat na dwa silniki


Rekomendowane odpowiedzi

witam

jestem jeszcze dość początkujący ale chodzi mi po głowie pomysł na dwusilnikowy górnopłacik. Taki ala transportowiec. Materiał to przedewszystkim steropian rozpiętość coś około 120-140, profil naca2415, waga do lotu 800-900 tak żeby go wiatr nie ruszał za bardzo.

I tu się pojawia moje pytanie czy dwa silniki to dwa regulatory czy jeden ewentualnie jak to wszystko do kupy podłączyć, czy dobrym pomysłem jest wykorzystanie dwóch pakietów pojednym na silnik (jeśli dwa regulatory) albo połączone równolegle jeśli jeden regulator (pakiety 3s 1350 lipol).

 

czy może dać sobie spokój z dłubaniną i kupić twinstara? :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

planuje aby model choć trochę przypominał M28 skytruck- dwa stateczniki pionowe i tu pojawia się problem z jakimś prostym patentem na rozwiązanie układu sterowania, dodam że stateczniki będą z depronu i nie chciałbym żeby zbyt dużo bambetli wisiało na zewnątrz. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Jerzy Markiton

Jeśli jesteś początkujący to odpuść sobie 2 stery kierunku...Masz i tak kupę innych problemów na początek. Zamiast 2 pakietów 3S1P 1350 użyj 1 pakietu 3S1P 2700 - 3000 i to bez różnicy czy silniki będą zwykłe czy bezszczotkowce ! Jeśli silniki będą bezszczotkowce musisz użyć 2 regulatorów, jeśli zwykłe możesz użyć 2 regulatorów, możesz 1. Lepiej użyć 1, tylko prądowo musi wytrzymać 2 silniki. W razie wątpliwości: jmarkiton@osiedle.rybnik.net.pl Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś dalej ciągnął temat AN28 to tu masz kilka fotek takiego modelu - plany poglądowe oryginału + kilka innych rysunków, gotowe pliki do plotera CNC!

 

http://papykilowatt.free.fr/html/page_cnc-extr.htm --> L'Antovov AN-28

 

Tutaj masz sposób rozwiązania mechanizmu sterów jaki zastosował Tomek w swoim Łosiu: