arkadiusz525 Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Witam nazywam sie Arek i jest to mój pierwszy post na tym forum. Jakis czas temu kupiłem silnik spalinowy na allegro, Magnum 15 gp i mam problem z jego odpaleniem.... Posiadam odpowiednie paliwo i osprzet: grzałke i swiece... pale z palca lub wkretarki. próbowałem go regulowac ale to nic nie daje... czytałem rady na forum ale nie wiem czemu to nie za bardzo skutkowało... błagam pomózcie... z góry dziekuje... EDIT: Dodałem dobry tytuł. Następny raz będzie krawacik. Japim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnzO_CK Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Hmm. Sprawdż czy świca sie grzeje. Podaj jak go odpalasz, ile masz odkręconą iglice, czy paliwo zasysa. A może z wydechu pluje paliwem. Daj link do aukcji, gdzie go kupiłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadiusz525 Opublikowano 20 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Dziekuje wam za odpowiedzi, wybaczcie mi wszelkie przewinienia.. nie jestem wprawiony... Oto link: http://www.allegro.pl/item541225423_silnik_zarowy_modelarski_magnum_15gp_bcm.html swieca sie grzeje i to dosyc mocno... iglica jest odkrecona 2,5 obrotu wg instrukcji obsługi, paliwo zasysa i pluje paliwem z wydechu... odpalam wg rad na forum i wg instrukcji... kiey mam przygotowane juz wszystko tj zatankowany przymocowany do podłoza to zakładam klips i energicznie krece palcem... i przedtem ustawiam gaz na 1/2. czy cos robie nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinmb Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Na jakiej wysokosci masz zbiornik wzgledem gaznika?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadiusz525 Opublikowano 20 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Górna krawedz zbiornika jest na równi z gaznikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinmb Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 To chyba ok ;]A paliwko jakie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadiusz525 Opublikowano 21 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 paliwo z model technics castor z 20% zawartoscia oleju... do tego dolewam nitro... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jogi99 Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 paliwo z model technics castor z 20% zawartoscia oleju... do tego dolewam nitro... No... wlasnie - ile dolewasz ???? nie robi sie tego "na oko" - dolanie nitro zmienia rowniez sklad mieszanki (proprcje)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnzO_CK Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Silnik powinien zapalić nawet bez nitro. Każdy mój silnik chodzi bez nitro. Czy po kopnięciu śmigła słychać jakieś strzały? Tzn. czy mieszanka sie zapala, ale śmigło dalej nie przeskakuje, może czujesz kopnięcie na palcach od śmigła przy kręceniu ręką. Jeżeli tak jest to znaczy że paliwo i świeca są ok. Może mieszanka jest coś nie tak. Z tego co widzę na zdjęciach, masz gaźnik z dwoma hmm, pokrętłami. Jeden jest od ilości paliwa ( iglica ) a druga (mniejsza śrubka ze sprężynką) jest od składu mieszanki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejC Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Arek, nauka odpalania silnika przez internet jest taka sama jak np nauka jazdy na deskorolce albo na nartach. Internetowo się tego nie nauczysz. Jesteś jak piszesz z Warszawy, a tam fachowców od motorków jest bardzo wielu. Poproś któregoś o pomoc umówcie się i będziesz miał problem z głowy. Jakbyś był z Wrocławia, to bym Ci pomógł, ale Warszawka troszkę za daleko. Może kol. Armand Ci pomoże ?:wink: Silniczek na pierwszy rzut oka masz niezużyty i myślę ,że problemu z odpleniem go nie ma żadnego, ale pewne zasady trzeba poznać i najlepiej robić to w "realu" Zyczę owocnej nauki. A.C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Arek, jak nie odpalisz tego, odezwij sie do mnie, bede jechał chyba do wawy za tydzien, bo mieszkam w jej okolicach to wdepne i zobacze. Rozbierzemy i zlozymy i zobaczymy co jest nie tak. Po zapachu spalin ci powiem ..... swego czasu miałem mały warsztat gdzie zeby nie bylo slychac nic na zewatrz zamykałem drzwi i docierałem silniki. Efekt byl taki ze całe ubranie pachnialo - nieziemsko. Za to teraz z 3 km poczuje ze ktos lata lub jezdzi na metanolu, takiego zapachu sie nie zapomina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz70 Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 gaz powinien być ustawiony na 1/3 lub troszke mniej i jakie masz śmigło? może trzeba wlać troszke paliwa w gażnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadiusz525 Opublikowano 27 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 dziekuje wam za odpowiedzi... przepraszam ze mnie tak długo nie było ale meczyłem sie z nim troszke i dzis udało sie go odpalic... dzieki waszym radom... serdeczne dzieki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.