RobRoy Opublikowano Środa o 20:34 Opublikowano Środa o 20:34 Czy ktoś próbował naprawić taki silnik – przewinąć. Wiem – problem z poprzedniej epoki… . Leży u mnie taki i zastanawiam się jak go zdemontować – stojan – żeby było łatwiej przewinąć. Pewnikiem tuleja jest osadzona na kleju. Czy może już ktoś przerabiał ten temat, może coś podpowiedzieć ? Niestety kolega który się tym zajmował - mayster8405 (+) już mi nie pomoże.
Jacekecaj Opublikowano Czwartek o 09:28 Opublikowano Czwartek o 09:28 Swego czasu przewijał mi jeden silnik kolega z forum nick bubu2 spróbuj napisać do niego. 1
Jerzy Markiton Opublikowano 19 godzin temu Opublikowano 19 godzin temu Powinien być wpasowany na wcisk. Denkiem do góry, do imadełka i pasownym wybijakiem w mosiężną tulejkę... Jeżeli jednak jest zabezpieczony to na 99% - Loctite. Czyli trzeba podgrzać, niekiedy dość mocno. - Jurek 1
RobRoy Opublikowano 11 godzin temu Autor Opublikowano 11 godzin temu 7 godzin temu, Jerzy Markiton napisał: Powinien być wpasowany na wcisk. Denkiem do góry, do imadełka i pasownym wybijakiem w mosiężną tulejkę... Jeżeli jednak jest zabezpieczony to na 99% - Loctite. Czyli trzeba podgrzać, niekiedy dość mocno. - Jurek W stojanie jest jakiś otworek pomiędzy stojanem a tuleją - tak jakby był tam jakiś "klin". Nie rozbierałem jeszcze takiego silniczka , dlatego czekam jeszcze na uwagi, informacje.
Jerzy Markiton Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu Jeżeli klin to poosiowo powinien zejść ? Jest możliwość zrobić zdjęcie ? Mam rozbebeszony inny silniczek i niczego tam nie zauważyłem. - Jurek
RobRoy Opublikowano 5 godzin temu Autor Opublikowano 5 godzin temu 4 godziny temu, Jerzy Markiton napisał: Jest możliwość zrobić zdjęcie ? To chyba ślepy trop - otwór jest pom. tuleją osadzoną bezpośrednio na łożysku a karkasem na którym nawinięte są uzwojenia .
Rekomendowane odpowiedzi