stan_m Opublikowano 30 Stycznia Opublikowano 30 Stycznia Model szybowca 2.0: Rozpiętość - 2160mm Długość - 1240mm Ciężar do lotu - 800G Profil skrzydła - AG-36 Model szybowca 1.2: Rozpiętość - 1300mm Długość - 1040mm Ciężar do lotu - 380G Profil skrzydła - AG-36 Mniejszy szybowiec ma skrzydła będące końcówką skrzydła szybowca większego z wyłączeniem centropłata. Ciekawostką są luki techniczne wyposażenia. Otóż wykorzystałem płozę kadłubową podzieloną na sekcje, które są jednocześnie pokrywkami luków na serwa, odbiornik i akumulator. Sekcje są mocowane poprzez wsunięcie drutu w osiowe otwory. Szczegóły są widoczne na zdjęciach. Rozwiązanie daje szybki dostęp do luków technicznych oraz zwalnia z robienia otwieranej kabinki. Mniejszy szybowiec ma dwa druty: jeden do luku serw otwierany bardzo rzadko tylko w razie prac serwisowych czy regulacyjnych a drugi do luku akumulatora otwierany i zamykany przed/po locie. Szczegóły na zdjęciach. 2 1
zbjanik Opublikowano 30 Stycznia Opublikowano 30 Stycznia Stanley- faktycznie nowe podejście do tematu, który wydawało się, już na zawsze i tylko w ten jeden sposób został zdefiniowany. No było jeszcze jedno, ale rzadko stosowane odstępstwo: nos, osłona zakrywająca cały dziób, przód modelu. U mnie plus za nieortodoksyjne rozwiązanie. 1
Rekomendowane odpowiedzi