Skocz do zawartości

Taki duży i jeszcze EDF


robertus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To to również wstępnie na dwóch 127, zmienione przez twórcę na 90 mm. Silniki jakich użył to typowe silniki do helików, wszystko depron i węgiel. W ogóle konstrukcje Siergieja t o typowa myśl rosyjska- czyli zachód robi takie rzeczy z grube miliony-ruskie znów w prosty sposób za ruble. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszty EDF są niższe. Dobry napęd EDF 120 mm o ciągu 7 kg  (4 kW)skompletujesz za 1000E. Koszty turbiny też nie kończą się na samej turbinie. Akumulator wytrzyma 2 sezony spokojnie jeśli nie będziesz ciągnął więcej niż 100-120A. Jednak fun factor przy turbinie jest "nieco" większy. Lot modelem EDF to ciągła kontrola "zużycia Ah" co przekłada się na 3-4 min lotu. Później ładowanie 1 h (lub drugi pakiet)  Wszelkie eksperymenty ze zwiększaniem pojemności kończą się mega zwiększeniem masy i trzeba znaleźć jakiś kompromis. Największe akku jakie wrzuciłem do modelu to 6Ah (12 s około 1.6 kg) Potem zaczynają się schody (cenowe i ciężar)

Reasumując, za "fun" w modelarstwie się niestety płaci - czasem całkiem sporo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.