Skocz do zawartości

Pływanie - Bydgoszcz i okolice


Kross
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nieżle daje czadu - nie miałeś w domu  wizyty zastępu strażaków w nocnych koszulach z sikawkami w dłoniach ??  :P  :D

To co ci dałem to jest specjalny olej do dymu lotniczego - jak widać w pływających też się sprawdza !!

Edytowane przez kaszalu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prace przy motorówce idą do przodu , foteliki i trochę drobnicy dorobione, okienka wycięte z pudełek od płyt CD no i pierwsze przymiarki. Zaczynam zabawę w wykończenie drewnem na razie pierwsze kroki, nawet to jakoś wygląda :)

No i ślizg otrzymał nowe barwy :)

 

post-11571-0-73870100-1552590569_thumb.jpg

post-11571-0-19692000-1552590590_thumb.jpg

post-11571-0-42328800-1552590640_thumb.jpg

post-11571-0-31423800-1552590669_thumb.jpg

post-11571-0-23356200-1552590699_thumb.jpg

post-11571-0-01396400-1552590770_thumb.jpg

post-11571-0-83462400-1552590815_thumb.jpg

post-11571-0-55993100-1552590854_thumb.jpg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Górę osi steru do tyłu, tak żeby ster bardziej nabierał wodę wciągając w dół.  Motorówka Marcina ma kadłub do pływania w ślizgu. Mam kuter rakietowy o podobnym kadłubie z pionową osią przy ciaśniejszych skrętach w ślizgu robi szarpnięcia a raz miałem wywrotkę.  Drążek nadajnika łatwo za mocno wychylić i dlatego myślę nad zakupem taniej apki pistoletowej do sterowania ślizgami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaziu, nie chcę się wymądrzać, ale już 15 lat temu w nadajnikach była taka funkcja jak EPA, Ustaw tam sobie zakres pracy serwa i wtedy będziesz miał model bardziej spokojny w zakręcie. Jest jeszcze dual Rate i możesz sobie nawet ze dwa poziomy pracy zaprojektować... Radyjko pistoletowe zostaw tym co udają , że się na autkach znają..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Jest moc. Marcin, pisałeś o pokładzie. Zostaw tak jak jest. Cały model będzie zachlapany. Najwyżej pomaluj.

EPA mam tylko w 1 aparaturze. Te szarpnięcia mogą być spowodowane także umieszczeniem steru za bardzo z tyłu. Brzeg steru jest równo z rufą. W ślizgach śruba i ster są bliżej środka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj było małe pływanie. Małe bo w sobotę w czasie sprawdzania wysiadł regulator dwukierunkowy. Na szybko wstawiłem jednokierunkowy ale ze względu na inne złącze był mały lipol 2S. Ledwo włączyłem silnik to już włączył się sygnał niskiego napięcia. Słychać chlupotanie śruby. Na rufę potrzeba z kilogram ołowiu. Wiatr porywał dym i jakby wciskał w komin.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.