Skocz do zawartości

MDC F-14


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Do tej pory siedziałem tylko w motoszybowcach ale zaciekawił mnie modelik MDC F-14 i tak dla odmiany sklejam sobie parkjeta z tych oto planów http://www.parkjets.com/f-14-mdc/single-gallery/14487237

jako że jestem zielony z tych tematów sugestie mile widziane :)

 

j670.jpg

 

5t8h.jpg

 

3n9v.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

i tak wydruki, sklejanie i wycinka planów na depronie 6mm zajęło mi całą sobotę! Po depron byłem w Czechach w Ostrawie w SCZ model, sklep został przeniesiony z ul. Chopinowa 5 na ul Chopinowa 563/5 (ta główna droga co tramwaje jeżdżą ) i teraz tam mają dużo więcej wszystkiego! POLECAM!!!

 

a6y6.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fizyka panie fizyka a raczej mechanika. Zobacz jaka to dzwignia. Jest różnica pomiędzy ramieniem orczyka a długością skrzydła. Śmiem twierdzić ze jak przyloze 100g na końcówce skrzydła to serwo nie da rady

 

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 4

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to akurat mam przewymiarowane, obawiałem się właśnie problemów z działaniem w locie. No i model mam cięższy niż efka.

Myślę, że absolutne minimum to 3kg HS-81 ze wskazaniem na więcej, może nawet pod 5kg. W wątku na rcgroup nie wszystkim dobrze to działa na serwie 3kg, kombinują później z dodawaniem gumek, które mają pomóc rozłożyć skrzydła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz w domu to użyj, zobaczysz w locie, jest duża szansa, że dadzą radę. Na pewno jest lepsze niż to co teraz chcesz zamontować. W locie serwo musi pokonać napór powietrza aby otworzyć skrzydła. W dodatku pojawiają się siły pionowe, skrzydło pracuje cały czas w locie. To nie to samo co otwieranie skrzydła "na stole". Serwo musi tez wytrzymać lądowanie, jeśli zahaczysz otwartym skrzydłem o kępkę trawy na lotnisku.

Odnośnik do komentarza