Jump to content

model

Modelarz
  • Content Count

    368
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

model last won the day on August 22 2018

model had the most liked content!

Community Reputation

55 Excellent

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Krasice
  • Imię
    Dawid

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wytrzyma, ja zamiast żywicy daje cyjanoakryl i jest beton predzej drut się wygnie niż puści niteczka wiem z doświadczenia.
  2. LKomet gotowy do oklejania wyszpachlowany i wyszlifowany Pułka pod baterię wklejona i zamontowany silnik z regulatorem do testów dualsky 1250kv na śmigle 9×6 około 1300g, przewidywana waga z pakietem 2200 około 900 g na gotowo. Dorobiłem też kopyto na kabinke na razie takie zostanie być może za tydzień w weekend udało by się zrobić oblot ale zobaczymy czy sie wyrobię z czasem.
  3. I tak oto budowa corsaira dobiegła końca obiecana galeria końcowa Malowanie proste bez szaleństw, bez lini podziału blach itp. Ale żeby z daleka bylo widać o jaki samolot chodzi mnie się podoba. Także kolejna pianeczka skończona troszkę oddechu i będę się zastanawiał nad kolejną, ale już cut cut wiekszą.
  4. Hej, dziś koniec malowania wieczorem postaram się wrzucić zdjecia skończył bym wczoraj ale pokusa zamontowania silnika w me 163 była wieksza także proszę uzbroić sie w cierpliwość
  5. Witam ostatnio natknąłem się na taki oto sklep który ma w swojej ofercie podwozia elektryczne firmy Pichler, chciałem zapytać czy jest to dobra firma i czy te podwozia warte są tej ceny ? https://www.conrad.pl/szukanie?search=Pichler podwozie &searchType=regular
  6. No wlasnie za dużo tych projektów, ale za to teraz będę miał wiecej czasu na sklejanie i powinienem szybko się ogarnąć ze wszystkim.
  7. Tak idzie że skrzydełka czekają na dalsze klejenie. Kończę szyciutko z corsairem skupię sie trochę nad me 163 ( mam juz silnik do testów ) i wracamy do mustanga.
  8. Normalnie masakra bardzo duży, kawał samolotu , jak na 2 m rozpiętości to waga piórkowa.
  9. Model wydzedł super, koniecznie musisz pochwalić się budową tego piankowca na forum
  10. Oki nie ma sprawy, fajny sposób z tym papierem samoprzylepnym nie trzeba malować tylko mały retusz i gotowe
  11. Pzl 11 masz w tym dziale zaraz za corsairem i kajko możesz pooglądać. A pzl-ka twojego taty bedzie z depronu ? Ciekawa koncepcja budowy się szykuje mam nadzieje ze podejrzymy co nieco z budowy. Jeśli moje p 11 będzie ładnie sprawować się w powietrzu to pomyśle nad powiększeniu planów do słuszniejszych rozmiarów. Życzę powodzenia w budowie
  12. Będzie jak najbardziej, caly czas maluję na przemian z budową p 11, zostały do pomalowania detale już w krótce będą fotki całości i model będzie skończony.
  13. I proszę czasem lepsze ,,dwa obrazki" niż tysiąc słów. Ale i tak moje gapiostwo zamiast poszukać ,bo wszystko jest na forum to najpierw zacząłem pytać.
  14. Oki dzięki będę próbował i informował jak idzie laminowanie.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.