Pioterek Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 do góry nogami bo widziałem że tak wyważają. Jest jakaś różnica czy do góry czy do dołu Dolnopłaty wyważa sie do góry nogami. W pozycji do lotu nie można utrzymać równowagi. Hangar 9 jest raczej solidną firmą a ten model produkowany jest od wielu lat więc chyba można przyjąć SC podawany przez producenta. W moim Mustangu SC podany był prawidłowo. Przyjąłbym wyważenie lekko na przód.
Modelarz 2123 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Tak też chyba zrobię poczekam jeszcze co napisze kolega Depesz bo mówił że też miał ten problem
Emhyrion Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 dodałbym jeszcze, że się wyważa po wciągnięciu podwozia.
M.Ch. Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Witajcie, przyznam, że ten model baaardzo mi się marzy. W kwestii elektryfikacji, znalazłem coś co ułatwia eksploatacje (wymiany Li-po). Ktoś się poprostu pokusił o zrobienie klapki od góry. Nie ma już konieczności demontażu skrzydeł. http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1394370
kesto Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 W kwestii elektryfikacji, znalazłem coś co ułatwia eksploatacje (wymiany Li-po). Ktoś się poprostu pokusił o zrobienie klapki od góry. Nie ma już konieczności demontażu skrzydeł. http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1394370 Ja tak zrobiłem ze swoim Spitfire http://pfmrc.eu/index.php?/topic/43961-spitfire-z-deagostini/
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.