CrazyTomas Opublikowano 18 godzin temu Opublikowano 18 godzin temu W większości planów serwa lotek są umieszczone tak, że dźwignia i popychacz są na dolnej płaszczyźnie skrzydła. Na logikę są bardziej narażone na zapiaszczenie podczas startu, uszkodzenia przy lądowaniu w wysokiej trawie itp. Ma to jakieś uzasadnienie oprócz "bo tak się zawsze robiło"?
adam.trzaskowski Opublikowano 12 godzin temu Opublikowano 12 godzin temu 1) Aerodynamika W duzym uproszczeniu - skrzydla generuja wiecej sily nosnej, gdy przeplyw powietrza po gornej plaszczyznie jest niezaklocony. 2) Bo prawdziwe samoloty wszelki ladunek itp maja pod skrzydlami, wiec wyglada to bardziej realistycznie W przypadku modeli nie ma to znaczenia...
CrazyTomas Opublikowano 10 godzin temu Autor Opublikowano 10 godzin temu Co do aerodynamiki to mam nieco inne zdanie, ale niech się wypowiedzą inni Koledzy.
pietrku Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu Ja daję serwa zwykle na górze. Również z praktycznego punktu widzenia o którym napisałeś na samym początku. Może dawanie ich na dole jest spowodowane wrażeniami estetycznymi? Po prostu jak model stoi to nie widać dźwigienek i to ładniej wygląda.
Rekomendowane odpowiedzi