Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kupilem wlasnie uzywany duzy model Corsaira: http://phoenixmodel.com/Product.aspx?ProductId=607 bez silnika, z zamiarem przerobienia na elektryczny.
W zestawie dostalem trojlpatowe smiglo 23x10. Mam tez ESC Hobbywing Flyfun 160A-HV-OPTO-V5 14S

Zastanawiam sie jaki silnik do tego wziac. Z tego co znalazlem, mysle ze Dualsky GA 8000 160kV bedzie pasowac: http://www.dualsky.com/motor/3d41e696-66ac-5536-a416-7a7d25ea00a3.shtml
Tabele podaja dane dla smigla trojlopatowego 24x10 przy 12S, czy 23x10 przy 14S bedzie w przyblizeniu ekwiwalentne?


 

Untitled.jpg

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
11 hours ago, lukas 39 said:

Gratuluje oblotu , ale wydaje się że nadal potrzebuje doważenia na nos .


Przed lotem robilismy finalne wywazanie i ustawilismy wg. instrukcji. Lata stabilnie.
Aczkolwiek, zastanawiam sie czy nie dolozyc mu baterii i z 14S2P (1960g) przejsc na 14S3P (2940g) wyjmujac 300g ciezarkow z nosa. 
W tej chwili polozenie baterii jest malo wygodne (zbyt z przodu), plus grzeja sie nieco za mocno, bo nie ma zadnego przewiewu.
 

9 hours ago, Andrzej Klos said:

Dlaczego ladowanie bez klap?

Pierwsze podejscie bylo z klapami - zbytnio zwalnial, przez co byl mniej sterowny. Trzebaby dolozyc tez korekte sterem wysokosci, by nie balonowal. 
W sumie bylo latwiej, z nieco wieksza predkoscia, bez klap.

  • Lubię to 2
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.