adam.trzaskowski Opublikowano 7 Czerwca Opublikowano 7 Czerwca Kupilem wlasnie uzywany duzy model Corsaira: http://phoenixmodel.com/Product.aspx?ProductId=607 bez silnika, z zamiarem przerobienia na elektryczny. W zestawie dostalem trojlpatowe smiglo 23x10. Mam tez ESC Hobbywing Flyfun 160A-HV-OPTO-V5 14S Zastanawiam sie jaki silnik do tego wziac. Z tego co znalazlem, mysle ze Dualsky GA 8000 160kV bedzie pasowac: http://www.dualsky.com/motor/3d41e696-66ac-5536-a416-7a7d25ea00a3.shtml Tabele podaja dane dla smigla trojlopatowego 24x10 przy 12S, czy 23x10 przy 14S bedzie w przyblizeniu ekwiwalentne?
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. adam.trzaskowski Opublikowano wczoraj o 16:27 Autor Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano wczoraj o 16:27 Film z oblotu: Dobrze lata Co ciekawe, zeby go wywazyc odpowiednio, musialem 300g(!) ciezarkow pod maske z przodu wkleic Mimo tego, ze baterie sa oparte o sciane silnika, i nie da sie ich nawet o milimetr do przodu posunac. 7
lukas 39 Opublikowano 22 godziny temu Opublikowano 22 godziny temu Gratuluje oblotu , ale wydaje się że nadal potrzebuje doważenia na nos .
adam.trzaskowski Opublikowano 11 godzin temu Autor Opublikowano 11 godzin temu 11 hours ago, lukas 39 said: Gratuluje oblotu , ale wydaje się że nadal potrzebuje doważenia na nos . Przed lotem robilismy finalne wywazanie i ustawilismy wg. instrukcji. Lata stabilnie. Aczkolwiek, zastanawiam sie czy nie dolozyc mu baterii i z 14S2P (1960g) przejsc na 14S3P (2940g) wyjmujac 300g ciezarkow z nosa. W tej chwili polozenie baterii jest malo wygodne (zbyt z przodu), plus grzeja sie nieco za mocno, bo nie ma zadnego przewiewu. 9 hours ago, Andrzej Klos said: Dlaczego ladowanie bez klap? Pierwsze podejscie bylo z klapami - zbytnio zwalnial, przez co byl mniej sterowny. Trzebaby dolozyc tez korekte sterem wysokosci, by nie balonowal. W sumie bylo latwiej, z nieco wieksza predkoscia, bez klap. 2
Rekomendowane odpowiedzi