wichercat Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Czy ktoś ma wiedzę na temat tego silnika? Zabieram się powolutku do budowy Corsaira z planó TOP fLIGHT 2.2 rozpiętość i zastanawiam się nad takim silnikiem lub benzynką DA 50-85. Wiem jedno to nitro a drugie benzyna :idea: . Ale ceny podobne no radial z 1kpln droższy :faja: ale fajnie by w Corsarze podkreślał dźwiękiem charakter samololtu.... Przyjmę wszelkie opinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boogie Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Jesli masz pieniadze na paliwo dla takiego "smoka" to bierz ASP 400. Ja jednak sklanialbym sie do DA 50 lub DL 50, ktory bedzie wielokrotnie tanszy w eksploatacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Boogi takim modelem na co dzień się nie lata. Zrobi pięć lotów w sezonie , więc drastycznie kosztów nie poniesie ,a w skali wszystkich wydatków na model , to nawet nie policzy tego w procentach. A dźwięk robi swoje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Dziś model makietowy z jakimś brzęczącym DL czy DA to nie makieta i tyle :wink: zresztą to zupełnie inne kategorie wyboru i koszty eksploatacji akurat nie są istotne w takich przypadkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Jak dla mnie do takiego modelu silnik gwiazdowy i jego dźwięk jest jedyną opcją z możliwych jeśli ma to latać jak oryginał.Paliwem bym sie nie przejmował,w końcu takim modelem nie lata się na codzien(to nie deproniak pod blok) tylko jak juz sie organizuje wyprawe na lotnisko to co najwyzej kilka/kilkanaście razy w sezonie.Z tego co wiem silniczki te chodzą pięknie i nie są az tak strasznie paliwożerne,zbiornik 400-500ml powinien wystarczyc na 8 minut lotu przy w miare spokojnym lataniu.Co prawda niektóre sztuki ASP są "ciasne" i dość długo trzeba je docierać,ale nie powinno być najmniejszego problemu.Jeśli o mnie chodzi to JESTEM ZA,myślę że warto dołożyć troszkę pieniędzy do takiego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 29 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Dzięki za opinie. Koszty paliwa no cóż nie zauważyłem aby ta zabawa była tania :shock: więc coś za coś. Zbiornik planuje włożyć 1L także na trochę latania będzie. Koszty no właśnie to będzie jeden z głównych czynników. Różnica ok 1.7k pln :roll: . Spotkałem się z opiniami że lepiej benzyna bo nie gaśnie nie brudzi jak żarowy itp. A może ktoś zna inne radiale w przystępnej cenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Co do innych radialnych to na przykład 5 cio cylindrowy Saito,ale to już jest sprzet z najwyzszej polki dla wybrańców ASP jest jednym z najtańszych silników tego rodzaju.....ale czego byś nie kupił na pewno nie bedziesz żałował ani jedenj wydanej złotówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemko Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 tu masz to co cie interesuje: chyba juz nie masz watpliwosci :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryzoń Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Ja bym brał radiala bez najmniejszego zastanowienia. Takiego dzwięku nie wyda z siebie żaden inny silnik. Co do innych radialnych to na przykład 5 cio cylindrowy Saito,ale to już jest sprzet z najwyzszej polki dla wybrańców ASP jest jednym z najtańszych silników tego rodzaju.....ale czego byś nie kupił na pewno nie bedziesz żałował ani jedenj wydanej złotówki Chodzi ci o ten silnik? http://www.gravesrc.com/SAITO_325_5_Cylinder_Radial_Dual_Plug_Muffler_p/saie325r5d.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 29 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 No właśnie ten dźwięk mmm piękne.. :oops: no nic wybór zapewne zapadnie w końcowej fazie budowy. dzięki jeszcze raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Tak gryzoń,dokładnie o ten :wink: jakby nie było jest to koszt jakieś 8 tyś złotych(2tyś $ razy 3,50+przesyłka,cło i inne opłaty) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Heh, moglem kupić prawie nowy Saito FA-450 za ok $500 i nie kupiłem :crazy: Piatka Saito pewnie bylaby za mala do Twojego modelu, ale 450, to juz powazny konkurent dla tego ASP. Kwestia tylko, czy wolisz 5 garków po 13ccm każdy, czy 3 po 25ccm każdy. Trzy też pięknie brzmią. FA-450: http://www.youtube.com/watch?v=UkvFUEQeXcY Ale masz jeszcze troche czasu na podjecie decyzji :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.